טיפים חשובים לאפיון אתר אינטרנט עסקי

אחד הנושאים החשובים לעסק הוא האתר העסקי. באתר זה ניתן ליישם פעילות עסקית מכל סוג שהוא: קידום, שיווק, פרסום ואפילו מכירת מוצרים, שירותים ותוכן דיגיטלי דרך חנות מקוונת. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד ליישם אפיון אתר באופן מיטבי.

טיפ מס' 1 – פנו לחברת בניית ותחזוקת אתרי אינטרנט

עבודה עם חברה כזו תאפשר לכם לא רק את האתר הטוב ביותר, אלא גם דינאמיות וחופש פעולה לשנות את תכני האתר באין מפריע. בשונה מן העבר, הפלטפורמה בה החברה עובדת אינה וורדפרס טהור, ללא ה- Plugins אלא מבססת את פועלה על ה- Plugin "אלמנטור" (Elementor) המאפשר גרירה של אובייקטים במקום תכנות. בפשטות: מעתה גם בחברת עיצוב ובניית אתרים שעובדת עם וורדפרס אתם יכולים לעבוד לבד על האתר, ללא מתכנת, מבלי שתצטרכו לפנות לפלטפורמות מגבילות פחות טובות, אשר לרוב גם אינן נתמכות על ידי ממשקי הקידום של גוגל. כמובן שחברה כזו גם מגבה אתכם ואת האתר שלכם ויוצרת עבורכם כל אלמנט שתבקשו: אתר מותאם למובייל, אפליקציה למשלוח התראות חיבור לאתר לגולשים שלכם, וכד'.

טיפ מס' 2 – הכלים שיסייעו לכם לתחזק את העסק מתוך האתר

האתר עצמו הוא בסך הכל פלטפורמה עסקית. מה שחשוב הוא הכלים שהיא מספקת על מנת שתוכלו לתפעל את העסק גם מהבית, על המחשב או מהטלפון שלכם. אנו ממליצים לעסקים מרובי לקוחות לעבוד עם ממשק CRM משוכלל שיאפשר שמירה על קשר עם כל הלקוחות, והנפקת דו"חות בנושאי התקשרות עמם בעבר. לעסקים מאד גדולים, חברות בע"מ וישויות עצמאיות אחרות שעובדות על פרויקטים גדולים, מומלץ לעבוד גם עם תוכנת ERP שתסייע לנהל את פועלו של כל פרויקט עסקי. במסגרת אפיון אתר, מומלץ שתהיה לו גם אפליקציה שתתקשר עם הגולשים מן העבר, תרשום אותם לאתר ותשלח להם הודעות התראה במקום מיילים. בשונה מהם, זה שירות של 100% דיוור כי בתחום ההתראות אין תיקיות כמו ספאם או Promotions. לקוח שנבחר כמקבל-ההודעה באמת יקבל אותה.

טיפ מס' 3 – עיצוב ותכנות יעיל – יתרון

כמובן שבממשקים כמו חנות האתר, וכל מיני פורומים בהם אתם מציעים לגולשים להירשם לקבלת שירותים, חשוב לתכנת את הדפים יעיל, כך שהלקוח שיגלוש באתר יחוש במהירות ולא יחשוש מגלישה איטית ולא אמינה. אפיון אתר נדרש, אם כן, גם ברמה התכנותית כשעוסקים בתכנון דפים המייצרים לכם לידים (דפים עם טפסים, מהחנות ועד לפורומים לרישום).