טיפים לבחירת מרפאת טיפול הרמת פנים

במקבץ הטיפים שלפניכם נלמד אתכם כיצד לוודא שהמרפאה לטיפולי פנים בה אתם מתעניינים אכן תספק את השירות הטוב ביותר, לצד הטיפול המקצועי ביותר לו עור הפנים שלכם זקוק. טיפולי הרמת פנים ושיקום פנים בכלל נדרשים לכל מי שמתעוררים אצלו קמטים והוא זקוק לתיקון המעוות. בעידן המודרני ישנן המון דרכים ליישם את התיקון. במאמר זה נלמד על ההבדלים השונים בין הדרכים ונקיש מכך על האופן המומלץ לבחירת המרפאה.

טיפ מס' 1 – מומלץ לבחור במרפאה שתדגיש את ההבדלים בין הזרקות לניתוחים

בחברות רבות מטילים אילוזיה על המטופלים: לא צריך ניתוח, מספיק להזריק בוטוקס לשפתיים או חומצה היאלורונית ללחי העליונה. זה אכן מספיק, לשעתו, אבל השעה צפויה לחלוף בתוך יום אחד, שבוע אחד, חודש אחד, ולרוב כעבור 3 חודשים ממועד ההזרקה (בבוטוקס) ו- 9 חודשים ממועד טיפול חומצה היאלורונית. ואז מה? תחזרו למראה הלא מחמיא שבגינו ניגשתם לטיפול מלכתחילה, ועוד כדי להימנע מניתוח? מרפאה פלסטית חייבת לגלות יושר אקדמי מלא ולשתף את המטופלים באמת הקשה: בוטוקס וחומצה היאלורונית אכן זולים יותר, קלים יותר וכואבים פחות. אבל הם לא לצמיתות. הם זמניים. רק ניתוח אף יישר את האף לכיוון הרצוי, לתמיד. רק ניתוח הרמת פנים יעלים את הקמטים ויעשה אתכם חלקים For good. מאד חשוב להדגיש הבדל זה ולאפשר ללקוחות לקבל החלטות ענייניות בלבד.

טיפ מס' 2 – מומלץ לבדוק לעומק את פועלם של הכירורגים שלכם

בסעיף הקודם הסברנו וחידדנו את נחיצות הניתוחים הפלסטיים עם התוצאות התמידיות, לעומת טיפולי הבוטוקס, הרדיאס והחומצה ההיאלורונית הזמניים. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר מה המשמעות של הסכמתכם להיות מנותחים של רופאים. המשמעות היא שמשנים לכם תהליכים, פונקציות ותפקודים בגוף. זה טיפול שהוא לא רק כואב, אלא גם משנה מציאות מבחינתכם ולכן חובה לברר היטב, תוך ירידה לפרטים הכי קטנים, מי הם הכירורגים שלכם, מה היו אחוזי ההצלחה שלהם בטיפולי הרמת פנים בעבר, ומהי מידת שביעות הרצון מפועלם ברחוב. רק ככה תוכלו להסדיר, בסבירות גבוהה, ניתוח אף או טיפול הרמת פנים כירורגי, באופן מיטבי עם סיכוי קלוש מאד לתקלות.