טיפים שימושיים לבחירת חדרי בריחה בתל אביב

בחירת חדרי בריחה בתל אביב לאירועים שאתם חוגגים מצריכה עיון במקבץ טיפים זה. תל אביב היא אחת הערים העשירות בחדרי בריחה ביחס לערים רבות בעולם. כשזה המצב – יש לכם חדרי בריחה שהייעוד שלהם שונה, ההתנהלות בהם לא אותו דבר, ולא כל חדר יתאים לבילוי שאתם מתכננים. כאן, תוכלו לקרוא מקבץ טיפים שימושי אשר יצביע כיצד יש לבחור חדרי בריחה בעיר הגדולה.

טיפ מס' 1: בדקו את צירי הגישה מחדר הבריחה לשאר אטרקציות הבילוי

תל אביב היא עיר שניחנת בצירי תנועה נוחים אך עלולה להביא אתכם למצבים בהם יש רק דרך אחת להגיע ממקום למקום, מה שמהווה מתכון לפקקים ודאיים באירוע. אם תכננתם לשבת במסעדה או בקניון, בבית קולנוע או בבית של מישהו לאחר הבילוי במסגרת חדר בריחה, חשוב לוודא שישנה יותר מדרך אחת להגיע. אם אותו חדר בריחה נמצא קרוב לשאר אטרקציות הבילוי שלכם זהו כמובן יתרון.

טיפ מס' 2: ודאו כי חדר הבריחה מתאים לשאיפות שלכם כבליינים

ודאו שהעלילה מוצאת חן בעיניכם ושזמן המשחק מתאים לכם. בממוצע הוא אמור לארוך שעה אחת. במידה ואתם קבוצת צעירים אוהבי הרפתקאות ואקשן ואינכם סובלים מבעיות בריאות, התקף לב או שאם אתן נשים – אינכן נמצאות בהיריון, מומלץ לבחור חדר אימה בו התחרות היא ביניכם כפרטים על מי יימלט ראשון מהחדר. במידה וזהו לא המצב, בחרו רק חדרי בריחה שמיועדים לקבוצות ומבוססים על פתרונות חידות בדרך לסיום המשחק.

טיפ מס' 3: ודאו כי הלוגיסטיקה בכל חדר בריחה נבחר מתאימה לציפיות שלכם

ודאו כי חדרי בריחה בתל אביב בהם אתם מתעניינים מתאימים לכמות הבליינים שאתם מבקשים להכניס. במידה ולא כך הדבר ניתן להתפצל ל- 2-3 חדרי בריחה ולאפשר לכולם ליהנות. ודאו, בכל חדר בריחה אליו אתם נרשמים, שאתם יודעים כמה זה עולה ואיך ניתן לשלם: אשראי, צ'קים, מזומן, כל האפשרויות פתוחות? מומלץ להסתמך על המלצות מבליינים אחרים המעידים על רמת המוצלחות של אותו חדר בריחה ולוודא שהם נהנו מהבילוי בו. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם חדרי בריחה מן המעלה הראשונה עם סיכוי סביר שגם אתם תיהנו מהנעשה בהם ומההוואי של המשחק.