כיצד יכולה מעצבת פנים לשפר את עיצוב המקווה הקהילתי שלכם?

אם, במסגרת הקהילה שלכם, בכוונתכם לחולל שיפוץ במקווה, בשל מראה מיושן וההרגשה שהגיעה העת להתקדם, כנראה שאתם צודקים בהחלטתכם. מקור מים עומדים ככלל, הוא מבנה שמתבלה מהר, ואם הוא משרת אתכם מעל 10 שנים, יותר ממומלץ לעשות את השיפוץ המיוחל. נשאלת השאלה האם מומלץ, במסגרת ההשקעה הנדרשת, להסתפק רק בשיפוץ לשם התיקון או לנצל את היותכם בתוך פרויקט משמעותי כדי לחולל גם שינוי עיצובי? מהם הפרשי המחירים? כיצד ניתן להפוך את זה לכלכלי ולא ליקר בהרבה מהליך שיפוץ רגיל? כל התשובות לשאלות שמעניינות באמת את מקבלי ההחלטות בקהילות הדתיות.

פנייה למעצבת פנים יכולה לסייע לכם להסדיר גם שיפוץ וגם עיצוב מחדש במחיר כלכלי

מעצבת פנים שמגיעה מהעולם התורני ובאה עם ניסיון בתכנון מקוואות מאפס תוכל בוודאי לסייע לעצב מחדש את המקווה שלכם. השקעה עצמית באריחים, בנייה-מחדש של מקור המים ושל עמדות האירוח השונות עשויה לעלות לכם לא מעט. מעצבת פנים, שבקיאה, בתחום עיצוב הפנים ויודעת כיצד להוזיל בו עלויות, תוכל לתרגם את מה שהיא רואה בעיניים שלה במקווה לפרקטיקה מעשית, לייבא עבורכם חומרי גלם ולהסדיר עבודות של אנשי מקצוע רלוונטיים במחירים שנם גם משתלמים וגם מספקים תוצאות טובות. לא מדובר בהנחה עבורה, כמעצבת פנים. מי כמוכם יודע כמה סוליסטי ולא חברתי הוא עולם האומנות. מדובר בכך שהיא, כאשת מקצוע, מכירה מהלכי עיצוב ידועים למעטים המספקים גם שיפוץ וגם עיצוב מחדש. לדוגמה: שימוש בחומר שהוא גם צבע קירות וגם חומר שיפוצים מעוצב או שימוש בחיפויי חוץ ייעודיים למקוואות.

התוויית עיצובים עתיקים ואותנטיים

כמובן שרק איש מקצוע כמו מעצב או מעצבת פנים יידע לקחת את עיצוב המקווה שלכם לכיוון האותנטי ולספק לו מראה ויקטוריאני עתיק, או אירופי קלאסי ואפילו מראה אבן ירושלמי של ימי העבר. מי שמעוניין להציג לקהילתו מקווה בעיצוב קלאסי של פעם, יפנה רק לסמכות מקצועית כמו אשת עיצוב פנים.

הבעת הטאץ' הנשי שמייחד רק מקוואות

כזכור, מקווה טהרה הוא השטח של הנשים. לכן, בעת תכנון עבור מקווה עיצוב פנים – מעצבת פנים היא האדם המתאים ביותר להשלמת המלאכה. מעצבת פנים תוכל להשתמש בידע שלה בעיצוב וגם להביע את הטאץ' הנשי שלה בתכנון העבודה, כך שהמקווה לא רק ייראה אותנטי אלא ייראה מבנה ייעודי לשימוש תורני של נשים.