מגהץ קיטור מקצועי לטיפול בכל סוגי האריגים

מכשיר זה הנו פלטפורמה להשטחת בגדים ויישורם באמצעות חום בטמפרטורה גבוהה מאד. בשל כך, יש לקנות את המכשיר עם קרש גיהוץ המכיל נקודת עיגון בטוחה בה ניתן להציב את המגהץ גם בשעה שהוא לוהט ומחובר לחשמל מבלי לסכן את הקרש, את משטח הגיהוץ, את עוברי האורח בבית וכמובן את עצמכם.

גיהוץ אריגים מכל הסוגים

כפי שהצהרנו בכותרת, מגהץ קיטור מקצועי יכול ליישר א כל סוגי האריגים. יחד עם זאת, בדיקת הנושא חלה עליכם. אם על הפתק של האריג כתוב "לא לגיהוץ" אל תשימו מתחת למגהץ. ככל שאין אזהרה כזו על הפתק, המגהץ ככל הנראה יוכל לספק את היישור אך האחריות חלה עליכם ועליכם בלבד. במידה ואינכם בטוחים לגבי טיב ההתאמה מומלץ לבדוק את סוג הבד שבכוונתכם לגהץ במקומות שונים, החל מייעוץ חי ועד פורומים מקוונים מגוונים.

גיהוץ בגדים תפורים

במידה והשתמשתם במכשיר כמו מכונת תפירה, בין אם התפר נעשה באמצעי אלקטרוני ובין אם זו הייתה מכונה מכנית, הבגד שלכם עדיין יכול לעבור גיהוץ. על מנת לוודא שהוא מתאים לגיהוץ מומלץ לבדוק היטב את העבודה שעשיתם, לוודא שהתפר מהודק היטב לבגד וקו החור התפור לא רק שאינו קיים, אלא מרגיש יציב ממש כמו כל מקום אחר בבגד.

בחירת מגהץ קיטור מקצועי על פי כמות החליפות שישנה בביתכם

במידה ואתם מרבים להשתמש בחליפות ולכבס אותן אתם תצטרכו מגהץ קיטור מקצועי צמוד. רק מגהצי קיטור מקצועיים יבטיחו כי החליפות שלכם ייושרו לאחר שיכובסו ויחזרו להיות מדוגמות כפי שהיו לפני שהכנסתם לכביסה (או כיבסתם ידנית).

אביזרים נלווים עבור מגהץ קיטור מקצועי

ישנם אביזרי קו ראשון המחייבים את רכישתם כאשר מסדירים מגהץ: קשר גיהוץ ועמדת עיגון מאובטחת עבורו. ברוב קרשי הגיהוץ החדשים ישנה גם עמדת עיגון מעין זו. בנוסף, מתעניינים הצרכנים באביזרי תחזוקת בגדים מסוגים אחרים, בהם ניתן להשתמש במקביל למגהץ: מכונות תפירה חשמליות ומכניות, למשל. מכונת תפירה מכנית לרוב תשמש לביצוע תיקונים קלים, בעוד שמכונה חשמלית תבצע את משימות התיקונים המורכבות יותר, המבוססות על פערים גדולים וריבוי חומר גלם לתפירה. רצוי לבחור מכונות תפירה ביסודיות לפני שמחליטים במה להתמקד.