מדריך קצר לבחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי

בחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי נעשית באופן מקצועי המספק מראה מרשים לחדר זה אם מכירים את כללי העיצוב הביתי, ובפרט כשמדובר בחדרי שירות מפוארים כמו המטבח והאמבטיה. מה מגדיר אותם כחדרים מפוארים? העובדה שאלו החדרים הבלעדיים כמעט בכל בית בהם קרמיקה הוא חומר גלם עיקרי הן בקירות, הן בגיגיות והן ברצפה, לצד פיתוחים אדריכליים בתחום השיש והפרזול. בחדר בסטנדרטים כה גבוהים חובה להטמיע ארון בעל שיעור קומה זהה בהיבט הדקורטיבי. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת נכוחה.

בחרו ארונות אמבטיה בהתאם למבני הדלת בכניסה, במגירות ובשידות בחדר

זה לא סוד שבחדרי אמבטיה יש לא מעט התקנים שבקדמתם – דלתות: שידות מגירות לאחסון לטווח קצר, דלתות כניסה לחדר ועוד. מומלץ לבדוק היטב כיצד הדלתות הללו נראות, מהו הצבע שלהן, אלו ידיות פרזול קדמיות יש עליהן, ועוד. בהתאם לכך, יש לבחור ארון בעל דלתות דומות אשר ישתלב במרחב וייצור השלמה דקורטיבית מרשימה במיוחד. לדוגמה, אם החדר מכיל מגירות עץ ודלת כניסה חומה בצבע עץ, יש לברר מהו סוג העץ המדובר ולבחור ארונות אמבטיה בסגנון כפרי עם עץ מאותו הסגנון, באותו הצבע.

בחרו פרזול מעוצב המשתלב במרחב החדר

חשוב לבחור ידיות פרזול. ארונות אמבטיה בסגנון כפרי, בשונה מהארונות המודרניים, מתאפיינים בפרזול. זהו כרטיס הביקור שלהם. מומלץ להתרשם ממבני דלת הכניסה לחדר ומגירות החדר ולהסיק כיצד צריכה להיראות הידית בכל דלת של ארונות אמבטיה בסגנון כפרי.

חדר האמבטיה שלכם אינו מעוצב כפרי? קבלו כמה טיפים כיצד להופכו לכזה

במידה ואתם חושקים להטמיע ארונות אמבטיה בסגנון כפרי אבל החדר עצמו מודרני, הדבר פשוט לא יתאים. זה כמו להטמיע שידה לכניסה לבית בצבע חום עץ, עם פיתוחים וידיות פתיחת דלת – בסלון עם חלונות בלגיים לבנים חשמליים וארונות לבנים בסגנון הייטקי. בחדר אמבטיה, ניתן לערוך כמה שינויים שיזרעו את התשתית הכפרית בחדר: להחליף התקני אחסון לבנים מודרניים להתקני עץ, להקפיד לבחור דלתות עם פיתוחים וגילופים, עם ידיות בכל אחת מהן. מראה זה ישווה לחדר עיצוב אותנטי אשר עשוי לאפשר הטמעת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי בצורה טובה.