מדריך קצר לבחירת חברת פינוי דירה

חברת פינוי דירה נדרשת כאשר אתם יורשים דירה ומעוניינים להסדיר בה שגרת מגורים בטוחה וחפה מכשלי אבטחה, ניקיון וסניטציה. היא גם נדרשת כאשר ישנם אזורים עמוסים בגרוטאות ותכולה לפינוי, כמו למשל פינוי גגות מתכולה עודפת, או עליות גג בדרך אליהם. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור חברת פינוי דירה שתתאים לסטנדרטים שלכם.

חפשו את שירותי הטרנד המתבקשים בעת פינוי ירושה

בעת בחירת חברת פינוי דירה, מומלץ לוודא שהיא עושה טרנד לדירות ירושה ומסכימה להמיר תכולת ירושה יוקרתית בביצוע השירות, במקום לקחת מכם תשלום. בדרך זו אתם נפטרים מתכולה שאינכם צריכים ומקבלים נכס נקי ומפונה או בחינם או בהפחתה על פי שוויו העכשווי של הרכוש אותו מסרתם.

ודאו כי מדובר בחברה שמבצעת ניקיון וקרצוף דירתי

חברה כזו תספק עבורכם את כל התמורות לאבטחת שגרת מגורים איכותית: היא גם תסייע לכם לנקות את הדירה מכשלי סניטציה וגם תיישם מהלכי פינוי איכותיים שיותירו את המרחבים מרווחים וריקים מתכולה עודפת.

ודאו שהפינוי נעשה אך ורק לאתרים מורשים

אל תעסיקו חברת פינוי דירה שתפנה לכם חפצים לחצר הבית. זה משהו שהעיריות שמות עליו דגש וגם האזרחים, אם יבחינו בכך, לא יהססו לדווח עליכם כמי שהזמינו את אותו שירות קלוקל. לכן, מאד חשוב לוודא שכל פינוי דירה ותכולה שיוצא מהבית שלכם ייעשה לאותם אתרים, ואליהם בלבד.

מומלץ להסדיר את פינוי כל הדירה ככל שניתן בהזמנת השירות

אמנם חברות פינוי דירה יכולות לספק שירות נקודתי לעליות גג ולחצרות הבית, אבל מומלץ להסדיר פינוי דירה כולל שיסדיר את כל הדירה כמקום מגורים ראוי.

בדקו את הנכס אחרי הפינוי

חשוב לבדוק ולוודא שהנכס חזר להיות נקי ומצוחצח, ללא תכולת פינוי דירה מן העבר. חשוב לבדוק שהחצר והסביבה נקיות מתכולה שפונתה. היא צריכה להיקלט באתר לפסולת של פינוי, ורק שם.

הזמינו את השירות בכל פעם שהבית אגור בתכולות

זיהיתם תכולות עודפות במקומות נרחבים ומרכזיים בבית? מומלץ להזמין פינוי דירה אשר כולל את פינויה המיידי. בית מרווח, בדרך כלל, שנכנס לשגרה של תכולות עודפות יזדקק במוקדם או במאוחר להסדרת שינוי פינוי דירה ביתי.