קורס יזמות נדלן – להפוך את המצרך היקר בישראל למקור פרנסה מכניס

נדלן היווה מאז ומעולם מקור פרנסה יציב לישראלים רבים. אם טרם גיבשתם כיוון עסקי יצרני, ניתן בהחלט להתפרנס מנדלן, אך זהו נושא שחשוב מאד ללמוד איך לעשות נכון. על אף שבישראל אזרחים רבים מאמינים ביזמות ובפערים כלכליים על בסיס שוק חופשי, ישנם לא מעט פרטים שסבורים אחרת ועל כן צפויים לראות את הנדלן ברוח שונה מכם. קורס יזמות נדלן ילמד אתכם כיצד להידבר עם פרטים אלה וללא קשר למהלך העסקי שתבחרו לעשות – לצאת הצד האמין והצודק. במקביל, הקורס יעביר מידע מסחרי על נדלן שישמש אתכם לביצוע פרויקטי ייזום שונים לשם התרחבות, גדילה וצמיחה.

למה לסחור בנדלן?

ישראל היא אחת המדינות הצפופות בעולם, עם ביקוש גבוה למגורים לא רק מצד יהודים, אלא גם מצד פרטים רבים ברחבי העולם. ממשלה יציבה ומסחר חופשי מושכים אליהם הרבה מאד קהלים, ועל כן רישום אל קורס יזמות נדלן אינו רישום לקורס מקרי, אלא לכזה שיגרום לכם להצליח בסבירות לא קטנה, גם אם במקור אינכם אנשי מכירות מן המעלה הראשונה. הכלים שתלמדו במסגרת קורס יזמות נדלן יועברו מהבסיס ועד לפרטים המתקדמים. בישראל, הבסיס הוא קודם כל קניית דירה ראשונה, שנראית לרבים מאתנו כמשאלת לב רחוקה.

קניית נדלן מגורים בלי קורס ורצון להתרחב יזמית – טעות: כיצד עושים את זה נכון?

מציאות החיים היא שרוב הישראלים רוצים לגור במרכז הארץ, שם התחלות הבנייה והדירות בבנייה פעילה מועטות באופן גורף ביחס לשאר חבלי המולדת. האם זה אומר שבמסגרת קורס יזמות נדלן יכניסו אתכם להרפתקה של קניית דירה במרכז במחיר יקר? לא. האם זה אומר שידרבנו אתכם לקנות דירה זולה במקום מועט בתשתיות? גם לא. אנחנו נלמד אתכם כיצד למצוא אזורים עם פוטנציאל לפריצה, כאלו שישנו סיכוי שיום אחד יהפכו להיות הפנינה של מרכז הארץ. שם, אנחנו נלמד אתכם כיצד למצוא דירה מתאימה להשקעה, כזו שתאפשר לכם להמשיך לגור איפה שאתם רוצים ולהתפרנס משכירות.

התרחבות בשוק הנדלן – לאן?

לאחר לימוד האלמנטים הראשוניים בנדלן, פתיחת עסק עצמאי בנדלן, ורכישת דירת ההשקעה הראשונה, נדלניסטים מתקדמים יוכלו לנצל את השוק היקר של המרכז להתרחבות. במרכז, ניתן למשל לקנות דירת נדלן מניב, אשר התשואה השנתית עליה נמוכה אבל תמיד יהיו דיירים שיבואו. אפשר ללמוד כיצד להשתמש בהסדרי ההלוואות והשיעבודים שהבנק נותן כדי להתמנף בקלות, ועוד. יש לכם הרבה מה ללמוד במסגרת קורס השקעות בנדלן. אם אתם רוצים, אתם יכולים!