ויזת E-2 להקמת מיזמים עסקיים ענקיים בארה"ב: כל המידע

מהי ויזת E-2? האם כל יזם עסקי מתאים לקריטריונים של הגשמתה? לפני שאתם שמים בצד את תוכניות הדרכון הפורטוגלי או הרומני, כדאי לדעת מהי באמת ויזת E-2 ולמי היא מתאימה בפועל. ויזת E-2 היא לא פתרון לחובבי עסקים כלליים ואפילו לא לעצמאיים מתוך עיקרון, שמבחן התוצאה מראה שברוב חייהם הם היו עצמאיים קטנים ובינוניים ברמת הפעילות הכלכלית שלהם. ויזת E-2 נועדה לעצמאיים ענקיים, או אם תרצו באנגלית ל- Entrepreneurs, אנשים שבכל מדינה שהם נמצאים הם מובילי המשק, מעסיקים מעל 120 עובדים, מקימים סניפים בכל רחביה, בונים תשתית פעילות גם מעבר לים, ולמעשה מוכיחים כל פעם מחדש שכמעט תמיד כשהם יוצאים לדרך עצמאית הם נעשים חזקים, ולרוב החזקים ביותר במדינה בתחום שלהם. מדוע זה כך? בפרקים הבאים תוכלו ללמוד מהם הקריטריונים המדויקים של ויזת E-2.

על הקריטריונים לקבלת ויזת E-2 והתמורות שמבקש המחוקק האמריקאי להשיג בעטיה

ויזת E-2 היא אמצעי הגירה לארה"ב עבור יזמים שתפקידם להניע כל הכלכלה האמריקאית. כפי שאתם יודעים, הכרזת העצמאות האמריקאית ב- 4 ביולי 1776 מבוססת על היות האדם נועד לחיים, לחירות ולחיפוש אושר, וזה הבסיס של כלכלה קפיטליסטית חופשית ונקייה מחסמים. בפועל, היישום של אותה חוקה התהווה מאז ומעולם באמצעות הנעת השוק על ידי גורמים פרטיים. ארה"ב, מדינה של כמעט 330 מיליון תושבים, אינה יכולה להיות מונעת על ידי יזמים קטנים או בינוניים כמו בימי המושבות במאה ה- 18. כלכלה בסדר גודל כזה יכולים להניע רק יזמים ענקיים. לכן, תחומו המקצועי של העסק אינו חשוב. חשוב הגודל. גם יזם נדל"ן שמתכנן לקנות 700 דירות ברחבי ארה"ב ולהשכיר אותן לסטודנטים מניו יורק ועד קליפורניה, והוא מוכיח שיש לו את היכולת הכלכלית והתפעולית לעשות את זה, כשיר לקבלת ויזת E-2, זאת לעומת עקר-בית שבחסכונות האחרונים שלו מתכוון לקנות 2 דירות ולהשכיר אחת מהן, שאינו זכאי לה.

הדרך להשיג, בפועל, ויזת E-2

יזם גדול שחושב שהוא עומד בקריטריונים יכול להגיש מועמדות דרך משרד עורכי דין המתמחה בצפון אמריקה, מגורים בקנדה, הגירה לארה"ב וכד'. במשרד זה בקיאים בכל סוגי הוויזות למדינות צפון אמריקה ומכירים לעומק את ויזת E-2. עורכי הדין במשרד ינחו אתכם מה להציג בשגרירות האמריקאית וכיצד להראות שאתם אכן עומדים בתנאים לקבלת הוויזה הנכספת.