טיפים לבחירת כספת לאחסון הטובין שלכם

בחירת כספת צריכה להגשים לכם 2 מטרות: שמירה על הטובין שלכם ושמירה על החיים שלכם. מה הקשר בין כספת לבין חיי אדם? המחשבה שניתן לאחסן כספות בבתי לקוח באין מפריע. כספת בבית אינה ניתנת להצנעה בשום דרך. רובנו, כישראלים, מסדירים שיפוצים בדירה מעת לעת ויודעים להבחין בין שליכט מקורי של הקיר לכל מיני אלתורים המצביעים על כספת. מספיק שאחד החברים שלכם יבוא הביתה, שלא לומר טכנאי הכבלים או החשמל הביתי, יבחין בכך שיש "חתימה" של כספת על הקיר המדובר וישוחח על כך עם החברים והמכרים שלו. מה הסיכוי שאחד מהם הוא עבריין שיבקש לחמוד את רכושכם? גבוה מאד, על פי מקרי העבר. אל תיכנסו למקומות שאנשים תמימים לא מצליחים לצאת מהם עד היום. שוד בבית הוא טראומה בל תישכח, אותה כדאי למנוע בכל מחיר. נרשמים לחברת כספות פרטית. שם, תוכלו ליהנות מהגנה של שומרים חמושים יוצאי יחידות קרביות, ומתנאי-צרכן מעולים שיגרמו לכם להרגיש ממש כמו בבית.

טיפ מס' 1 – שעות נגישות ללקוח, כמעט ללא הגבלה – יתרון

האנשים שבוחרים להתקין כספת בבית בחלקם הלא קטן היו בעברם לקוחות הבנקים. שם, מגבילים את הלקוח ל- 20 ביקורים בשנה ורק בשעות פתיחת הסניפים. חברה פרטית אינה כפופה לרגולציות בנקאיות ולכן היא יכולה לאפשר זמני כניסת לקוחות בהתאם לסידורי האבטחה שלה. בחברה שמאפשרת לכם להגיע לכספת עד 22:00 בלילה בכל יום ללא הגבלת ביקורים בשנה, למשל, היינו אומרים שההרגשה היא כמו בכספת ביתית.

טיפ מס' 2 – ביטוח לרכוש – מומלץ להסדיר

אחרי הכל, גם חברה פרטית שהשקיעה מאד באבטחה של הכספות, בנתה קירות עם בטון מזוין ביבוא מחו"ל, התקינה מצלמות אבטחה והכשירה את מיטב הלוחמים בדימוס כשומרים במתחם, לא יכולה לדעת מה יקרה לציוד שלכם, כי לא ניתן לחזות את העתיד. פגיעה של כוח עליון (ברק, למשל), או מתקפה מאורגנת של חמושים, שתסב להם הצלחה מסוימת בשוד הכספות עשויות לפגוע ברכוש שלכם. בדיוק לשם כך, מומלץ לפנות לחברת כספות המספקת ביטוח תכולה בשווי 5,000 דולר ארה"ב, לפחות, עם אופציה להרחבה בתוספת תשלום.

טיפ מס' 3 – חובה לוודא כי כוח האדם מועסק במתחם בתנאים של חברת אבטחה

פוליגרף תקופתי לשומרים למניעת מעילה באמונכם, פטרול במתחם 24 שעות ביממה, ונוכחות קצין אבטחה, בנוסף לשומרים הזוטרים בכל משמרת, חובה. אלה הם תנאי המינימום הנדרשם מכל חברה פרטית המשכירה כספת ללקוחותיה.