כך מומלץ לעצב מחיצות זכוכית בהזמנה אישית לבית

כשמחליטים לעצב עם זכוכית את המטבח, חדר האמבטיה ואפילו חדרי אירוח לא רטובים כמו הסלון ופינת האוכל, הדיירים עושים זאת או בשל כך שהעיצוב כבר תוכנן על ידם מבחינה גרפית, והם בסך הכל משתמשים בזכוכית כחומר היצירה שלהם, או משום שהם מעוניינים כי צבע הזכוכית הטבעי ישמש כאלמנט עיצובי עצמאי. במאמר זה נלמד על 2 סוגי הזכוכיות הללו על מנת לדעת כיצד להשלים בחירת זכוכית בהזמנה אישית בהצלחה.

מהי זכוכית ירוקה?

זכוכית ירוקה היא זכוכית בגוון הטבעי שלה. כשהיא מוגשת ללקוח על בסיס מחיצות ודלתות זכוכית דקות מאד, בעובי כפול או בודד, הוא לא יכול להבחין שהיא ירוקה. המרקם הדק של המחיצה מסתיר עובדה זו. סימן ההיכר של הזכוכית הזו במקרה כזה הוא בדפנות הצד שנראות ירוקות כהות. זכוכית זו אינה ניתנת להדבקה על חיפויים משום שהצבע הירוק המחוספס יסתיר אותם ולא ישמש להברקתם בנוסחה אחידה, מבריקה או מט. מה שכן, מחיצות ודלתות זכוכית בסגנון זה מעוצבות בפני עצמן ואין להן צורך בחיפוי מודפס בחלק האחורי. הן מתאימות במיוחד לבתים בעלי עיצובי עץ אותנטיים הזקוקים להשלמה כהה בעיצוב ימי העבר גם בתחום הזכוכית.

מהי זכוכית קריסטל קליר?

זכוכית קריסטל קליר היא זכוכית שקופה לחלוטין. כשהיא עומדת ליד זכוכית ירוקה דקה בעובי כפול או בודד, קשה מאד למצוא הבדלים, אבל כאשר משווים 2 יחידות בעובי טריפלקס משולש ומעלה, הירוק של הזכוכית הירוקה מתחיל להיחשף ורואים הבדל ברור. בכל מידות העובי, כשמניחים זכוכית ירוקה על תמונה או חיפוי זה לא יבריק אותם, בעוד שאם מניחים זכוכית קריסטל קיר תיווצר התאמה שקשה יהיה לפספס: הברקה של התמונה שלא ניתן למצוא בשום תמונת קיר.

מחיצות ודלתות זכוכית בהתאמה אישית

כאשר אתם נדרשים לבחור מחיצות ודלתות זכוכית לבית, מאד מומלץ לעבוד עם המפרט העיצובי הקיים שלו ולבדוק מה הכי מתאים בכל מקום. ניתן לומר כמעט בוודאות כי בבית בו יש עיצוב מודרני לבן, עיצוב זכוכית בהזמנה אישית מקריסטל קליר שקוף והדפסות יתאים מאד. בבית בעל צביון עתיק על טהרת העץ, מומלץ לשלב מחיצות ודלתות זכוכית ירוקות.