כל מה שרציתם לדעת על איך מסירים תוכן מגוגל

כמשתמשי גוגל, לא חסרות לנו סיבות לרצות שיסירו תכנים הקשורים בנו. החל מהפרה טיפוסית של זכויות יוצרים, בה מעלים תמונה, סרטון או מוזיקה שלנו וטוענים שזה שלהם, ועד פרסום מידע שקרי או כוזב אודותינו, אין לנו שליטה על כל מה שכתוב בגוגל. צריכה להיות לנו שליטה על הדרך בה אנו מוצגים במנוע חיפוש זה ועל התכנים המקוריים שלנו, במידה ומישהו מפר את זכויותינו בהם. לכן, השאלה איך מסירים תוכן מגוגל מתחילה בעורך דין זכויות יוצרים באינטרנט.

על פועלו של עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט

עורך דין זה מומחה לכל ההתנהלות המשפטית הנדרשת ברחבי רשת האינטרנט. הפרת זכויות יוצרים באינטרנט שנעשתה במנוע גוגל, או במי מהכלים שהוא מספק, לרבות יוטיוב, מטופלת באמצעות התחקות אחר המחשב ממנו יצאה ההפרה, כשבמקביל מתבצעת יצירת קשר עם גוגל. בשני המקרים, גם כשיוצרים קשר מול הגורם שהפר את זכויותיכם וגם כשגוגל בהתקשרות עמכם, מנסח עורך הדין מכלול נימוקים משפטיים המורים להם להסיר את התכנים המופצים, כשבפנייה ישנה גם הודעה תקיפה של פנייה לערכאות במידה וזכויותיכם תמשכנה להיות מופרות.

הסרת תכנים המהווים לשון הרע באינטרנט

על אף כי באינטרנט, רוב התכנים מבוססים על המילה הכתובה ולא המדוברת, ניתן לגרור מפיצי מידע שקרי לתביעת דיבה או לשון הרע. איך מסירים פרטי תוכן מגוגל המהווים לשון הרע נגדכם? יש לפנות אל עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט אשר משרדו מייצג גם בדיני לשון הרע. האחרון יגבש עבורכם חוות דעת משפטית שבאמצעותה ניתן יהיה לגשת לגוגל ולדרוש את הסרת התכנים הפוגעניים.

רוב הפעולות נעשות דרך תכתובת

זכרו כי מדובר באינטרנט, ולא בחיי המעשה. לכן, הסיכוי שהקונפליקט שלכם עם מפרסם כלשהו בגוגל יגיע לדיון משפטי אינו גבוה ולכן רוב הפעולות נעשות בתכתובת של עורך הדין שלכם אל מול הצוותים המשפטיים של מפר הזכויות. בחלק מהמקרים ניתן לדרוש הסבר או להגיע לפשרה מול האדם שהפר אותן, ובחלק אחר הפרסום עשוי יהיה להתגלות כמעשה תום-לב, ואז, כמובן, קל יותר לדרוש את הסרתו. זכויות יוצרים באינטרנט וקל וחומר – לשון הרע באינטרנט הם תחומים אשר לגביהם מומלץ לקבל סיוע משפטי מקצועי.