מידע על קורס חשבי שכר – רישום ודרישות קדם

קורס חשבי שכר הנו קורס שמלמד כיצד לשמש כחשבי שכר בחברות וארגונים. לא נדרש ידע בקורס חשבונאי מקדים כמו מנהל חשבונות ודומיו. ניתן להירשם וללמוד נושאים שונים העוסקים בהכנת תלושי שכר, כמו ניכויים, ביטוח לאומי, מס הכנסה ודמי הבראה, מה שיכשיר אתכם לעבוד בתור חשבי שכר בכירים בחברות וארגונים בכל הגדלים.

מיקום ההכשרה

הסניפים בהם ניתן ללמוד מפוזרים ברחבי הארץ וזמינים לחלק ניכר מאזרחי המדינה. בכל סניף בו תבחרו ללמוד תזכו למענה מצוות מרצים מעולה, אקדמאי ומוכשר בתפקידו אשר יספק את כל המידע הנדרש בנושאים שונים בתחום חשבות השכר.

הנושאים הנלמדים

יילמדו נושאים העוסקים בהכשרתכם כחשבי שכר. נעבור על מבנה תלוש המשכורת ונלמד כיצד לחשב את מקדם השעות, או כל מקדם אחר עליו הוחלט בארגונכם (שכר גלובלי, למשל). לאחר מכן, נלמד להכיר סוגים שונים של ניכויים, החל מניכויי החובה כמו ביטוח לאומי, ביטוח בריאות ומס הכנסה (2.25 נקודות זיכוי, או הורדה בשכר במידה וזה תלוש ממקום עבודה לא ראשי, שמחובר עם מקום עבודה אחר). לצד זאת, ישנם ניכויים לגורמים פרטיים כמו פנסיה וקצבאות נוספות. במסגרת קורס חשבי שכר תילמד גם מערכת הזנת התלושים וכיצד משתמשים בה כדי להפוך את התלושים שחיברתם להעברה בנקאית דה פקטו עבור כל העובדים.

דרישות לקבלת הכשרת חשב שכר

יש לעבור מבחן הסמכה שיימשך כ- 4 שעות, ובנוסף גם בחינה מעשית. לאחר מכן, כבר בשנה הראשונה לתפקיד שלכם כחשבים, יש להסדיר 3 ימי עיון בהיקף של 15 שעות לימוד בשנה. לכן, חשבי שכר בכירים הם למעשה בעלי הסמכה רק אם הם משמרים אותה באמצעות אותם ימי עיון, כפי שקבעה לשכת רואי החשבון.

אפשרויות התעסוקה כחשבי שכר

אתם תוכלו לעסוק בתור חשבי שכר בעסקים קטנים, בחברות בע"מ, בארגונים גדולים, במחלקות בתוך אותם ארגונים, בהן תצטרכו לעבוד מול חשבי שכר נוספים ולהיות מתואמים עם גזברות הארגון, ועוד. קורס חשבי שכר פותח לכם עולם שלם של אפשרויות תעסוקה, ולכן, מי שלומד קורס זה מבטיח את עתידו הכלכלי. עם קורס חשבי שכר בכירים גם אתם יכולים להצטרף למעגל העבודה ולזכות בעתיד מובטח בחברות ובארגונים מכובדים.