מתי מומלץ להזמין שירות פינוי דירה? כל מה שרציתם לדעת בתחום

שירות פינוי דירה נדרש כאשר אתם מזהים שהיא קשה לשימוש, צפופה, הקירות מלאים בטחב, גרוטאות מפוזרים במרחב, בגג הנגיש (אם ישנו) ובעליית הגג שמובילה אליו ישנה צפיפות שלא מאפשרת מעבר, ועוד. אם הדירה שלכם לא מה שהיא הייתה פעם, בחדרים הצטברו תכולות אגרנות, והבית רחוק מלהיראות נקי ומלוטש, כשכתמי עובש מעכירים את מראהו גם לאחר ניקיון, מומלץ להזמין שירות פינוי דירה.

מה השירות כולל?

פינוי גגות ועליות גג, כולל הורדת תכולה כבדה עם ציוד ייעודי לעבודה בגובה, פינוי חדרים פנימיים מגרוטאות, פינוי עובש מקירות, פינוי עובש מתקרות, ויישום ניקיון יסודי בסיום התהליך. שירות פינוי דירה כולל, למעשה את כל מה שאתם צריכים בשביל להבטיח את הדירה לשימוש מלא, כמו בעבר, כשהיא מלוטשת ומרווחת כמו פעם.

לאן התכולות מפונות?

התכולות בשירות פינוי דירה מפונות אך ורק לאתרים מורשים, אליהם ניתן לקלוט אותן. לא לרחוב, לא לחצר הבניין ולא לשום שטח ציבורי בו אסור להציב תכולה מפונה. בחברת פינוי דירה אחראית לא מפנים לרחוב בשום מצב, ולא מסבכים דיירים עם קנסות מהעיריות ומהמועצות המקומיות.

כיצד העבודה נעשית?

העבודה נעשית בצוותים מאורגנים שחורשים על כל הדירה שלכם ודואגים לפינוייה המלא, מהמסד עד הטפחות. כשהדירה שלכם נקייה ומקורצפת, וגם ריקה מגרוטאות וגם ללא קירות מעובשים, זה קורה אך ורק הודות לעבודה מאורגנת בצוותים, חלוה לאזורי טיפול ותפעול וחיבור כל מערך העבודות למכלול שלם שיוצר בדירה שלכם את כל מה שצריך כדי לגרום לה להיראות כמו-חדשה, כמו בימים הטובים שלה לפני מצבה המדורדר.

אלו סוגי פרויקטים של פינוי דירה ניתן להזמין?

פינוי דירת ירושה לפני אכלוס, פינוי דירה עם אגרנות כפייתית, פינוי דירת המגורים שלכם, אם הגיעה למצב מוזנח, מלוכלך וצפוף, פינוי דירה לפני מכירה, ועוד. פינוי דירה נדרש בכל פעם שאתם מעוניינים להעמיד את הדירה במיטבה מכל בחינה שהיא, מרמת הפינוי ועד רמת הניקיון וההיגיינה הפנימית. אם אתם סבורים שהדירה שלכם זקוקה לשירות זה, הזמינו שירות פינוי דירה וזכו לדירה כמו שלא הכרתם מזה שנים רבות.