המדריך המלא לבחירת קורס רשיון שייט

רשיון משיט מאפשר לכם להשיט יאכטות תוך מעבר בנמלי ים ומרינות בישראל ובכל העולם. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור קורס שיקנה לכם רשיון שייט ויספק את כל המידע שאתם צריכים בשביל לצאת לים הפתוח עם יאכטה.

בחרו במסגרת לימוד המציעה תרגולים פרקטיים על מגוון יאכטות

רק בחירה כזו יכולה לספק לכם את כל המידע המעשי שאתם תצטרכו בהמשך. קורס המבוסס על לימוד מעשי מקיף על מגוון רחב של ספינות יאפשר לכם להתמצא בסוגים רבים של מערכות היגוי ותאי פיקוד, ילמד אתכם להתמודד עם מערכות שונות של מפרשים ועל כן יביא אתכם למבחן המעשי ולשייט המעשי בהמשך מתורגלים ובעלי ידע רב.

בדקו מהם נושאי הלימוד התיאורטיים בסילבוס

חשוב לבדוק שהנושאים שיילמדו בקורסים התיאורטיים יהיו רבים ויחלשו על נושאים מגוונים בעולם השייט. רק כך תוכלו להבטיח כי אתם מגיעים למבחן התיאורטי המסכם מוכנים. אמנם רשיון משיט מצריך בסופו של דבר עבודה פרקטית, אבל ללא הטמעה טובה של היסודות בכיתת הלימוד קשה מאד לגשר על הפערים. לכן, חשוב לבחור במסגרת לימוד מקיפה בה נסקרים כל הנושאים החיוניים לתחום שייט היאכטות.

ודאו שאתם מכירים היטב את התקנון בבית הספר ואת ערוצי ההתקשרות

בשלב זה מומלץ לוודא כיצד בית הספר עתיד לתקשר עמכם כתלמידים. האם ישנו מערך השלמת שיעורים במקרה שתיאלצו להחסיר? האם בימים הראשונים ניתן לבוא לשיעורי ניסיון לפני התשלום? בדיקות אלו נועדו כדי לוודא שהמסגרת אכן מתאימה לכם ושניתן, מבחינתכם, ללמוד בה בהתאם לתנאים המתאימים לכם.

קבוצות לימוד קטנות – יתרון

בקבוצות לימוד קטנות נוצרת סביבת לימודים איכותית וסביבת תרגול ימי מוצלחת בהמשך הדרך. כשהקבוצה קטנה, קל להפנים את מה שנלמד והיישום בים הפתוח צפוי להיות חלק, קל ומהנה עבור כל תלמיד.

הנחות על בסיס עסקי – יתרון

קורס המלמד להוצאת רשיון משיט ומציע הטבות לעסקים מאפשר לכל מי שמגיע ממסגרת עסקית או מחברה גדולה לקבל מחיר הנחה לרישום ללימודים. מחיר זה ניתן כאשר בכיתה ישנן תלמידים רבים. במקרה כזה, ניתן יהיה להתקשר עם בית העסק על בסיס תעריפים מעט יותר נמוכים מהמקור.