מידע חיוני על ניסור וקידוח בטון

פעולה קבלנית זו נעשית על קירות בטון המיועדים להריסה, ביקוע או שיפוץ מחדש. לדוגמה, השחלת תשתיות חשמל מבעד לחריץ ייעודי בבטון מצריך את ביצוע הניסור. העבודה נעשית באמצעות מכשירי קידוח מסיביים, לצד מכשירי ניסור הניתנים לשליטה מרחוק, עם שלט. מכשירים אלו, הנקראים מכשירי דיסק יהלום, מגיעים עם מסילת הברגה לדופן הבטון, עליה ניתן להרכיב את הדיסק, שנע בסמוך לה, על הבטון, במטרה לנסרו. השליטה בו דומה לנהיגה ומיושמת על ידי שלט עם חוגות וכפתורי כיוון שונים.

הסדרת השירות כנדרש

חשוב להסדיר את השירות כנדרש, ולבחור קבלן ניסור וקידוח בטון אשר ייעודי לעבודה הנדרשת. במידה ומדובר במשק בית פרטי, צריך להיבחר ספק שעובד עם קבלני בתים, ובמידה ומדובר בפרויקט גדול כמו ניסור בחומת בטון אזורית או ארצית, נדרשת חברה גדולה שעובדת עם הפרויקטורים הגדולים. חברת בטון שמבצעת עבודות לשני סוגי הקהלים מספקת לכם יתרון משמעותי כי אז יש לכם ספק אחיד לטיפול בבטון לכל מקרה בו תצטרכו זאת.

הכרת המחירים – יתרון משמעותי עבורכם

במידה ואתם עובדים מול קבלן שבוחר עבורכם חברת ניסור וקידוח בטון, מומלץ לשאול מהי עלות הפרויקט ומהן שירות התמחור בה. לידיעה, ניסור עולה 149 ₪ למטר בממוצע, ובדיסק יהלום כ- 190 ₪, ניסור וקידוח בבטון ליצירת דלת יעלה כ- 1,450 ₪, ניסור וקידוח בבטון ליצירת חלון יעלה כ- 1,100 ₪, קידוח בטון 2-4 צול יעלה כ- 150 ₪ לקידוח בודד, בהינתן הזמנת מספר קידוחים, קידוח 6 צול יעלה כ- 180 ₪ בהתאמה, לקידוח בודד, וקידוח 8 צול יעלה 320 ₪ בהתאמה, לבודד. קידוח עם מקדח יהלום יעלה 450 ₪ בממוצע. קידוח חורים טיפוסיים בבית (למייבש, למזגן, וכד', יעלה 450-500 ₪, תלוי בעבודה. כשאתם עובדים מול חברה קבלנית מומחית לבטון, חשוב לדעת הכל על ניסור וקידוח מחירון, ושיטות עבודה כפי שאוזכרו כאן.

חשוב להסדיר מול הקבלן המבצע סדר עבודה נקי ומותאם

מומלץ לתאם מולו ביצוע ניקיון מינימלי אחרי כל ניסור וקידוח, כזה שיתאפשר גם לקבלני הביצוע שלאחריו לעבוד במבנה בקלות יחסית. מומלץ לבקש מראש את סילבוס העבודה על מנת שתוכלו להיערך ללוח הזמנים הנדרש להשלמתה.