כל המידע על הסדרת רשיון סקיפר ליאכטה

רשיון סקיפר ניתן לתלמידי קורס סקיפרים שעברו את מבחני הקורס בהצלחה ועברו מבחנים רשמיים למתן הרישיון לאחר מכן. אם אתם מעוניינים לקבל את הסמכות לפקד על יאכטה ולהשיט אותה, עליכם להוציא רשיון סקיפר. במאמר זה נספק לכם את כל המידע על הוצאת רשיון זה.

הכל מתחיל בקורס סקיפרים במרינה בהרצליה

במרינה בהרצליה ניתן ללמוד לשם הוצאת רשיון סקיפר. הלימוד מתבצע בכיתת לימוד עם מועמדים אחרים לקבלת הרשיון, ובחלקו השני של הסילבוס תצאו יחד איתם לתרגול המעשי. התרגול המעשי יחולק לקבוצות קטנות הנדרשות להקמת צוות של סקיפר ושייטים. במהלך התרגול המעשי יעבור המדריך על נושאים שונים שנלמדו בכיתה. לדוגמה, אם עסקנו בהיגוי, הדגש בתרגול המעשי יינתן על ההגה. אם השיעור עסק בלוח הפיקוד בתוך תא החובלים, יילמדו נושאים כמו מכשירי קשר, שעונים ותקשורת עם נמלי ים ומרינות בים הפתוח.

הסדרה מנהלתית של הרשיון

לשם הסדרת הרשיון יהיה עליכם לשלם, כבר במהלך הקורס, על האגרה למבחן הסקיפרים שלכם. המבחן ניתן יהיה ליישום על ידי תלמידים שהשלימו את כל נושאי הלימוד בקורס, וכעת הם זמינים לתרגול הנושאים שהם חוו בכיתה ועל היאכטה.

מחיר כולל ללימוד והוצאת רשיון סקיפרים

המחיר כולל בתוכו את עלות הלימוד, התרגולים והאגרה למבחן הסופי. ברם, עבור קורס סקיפרים מחיר מסוכם לנושאים הללו וניתנת הנחה על בסיס כמה נימוקים. עסקים וחברות בע"מ יכולים להגיע להסדר מחירים נוח מול הנהלת הקורס, במיוחד בעת משלוח עובדים רבים ללימוד הנושא. קבוצות עסקיות גדולות ומאורגנות היטב עשויות אף הן לקבל הנחה במתכונת דומה.

שירותים שכדאי לוודא שקיימים לפני שנרשמים

  • השלמת שיעורים – במידה ואחד התלמידים לא יכול להגיע למועד מסוים, הוא יוכל להשלים אותו בליווי מדריך מטעם הקורס.
  • תקופת ניסיון – אחרי הכל, תחום זה עדיין ידוע למתי מעט בחברה הישראלית. ההשקעה לא זולה, ולכן בימים הראשונים בהחלט של הקורס, מומלץ לוודא שישנה תקופת ניסיון בה ניתן לעזוב ללא התחייבות.
  • צי יאכטות מגוון – לימוד רשיון סקיפר בחברה שיש לה בצי מגוון גדול של יאכטות לתרגול יכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבין הסופי וידאג שבהשטות המעשיות תגיעו מוכנים ומתורגלים היטב.