מידע חשוב על פינוי דירה שניתנה בירושה

במאמר מידע זה נספק לכם את כל המידע הנדרש על שירות פינוי דירה שניתנה בירושה. המאמר יחלוש על הנושאים הבאים: מה מפנים? קביעת תעריף מחיר הפינוי? האם חובה לשלם על כל השירות בכסף מזומן, או שניתן להסדיר את חובכם בדרך אחרת? לאן מפנים את התכולה הנדרשת להוצאה מהבית?

מה מפנים מדירת ירושה?

דירת ירושה היא לא רק דירה שיש בה תכולות עודפות. היא דירה שהייתה ככל הנראה נטושה במשך 15-30 שנים במידה והמוריש גר בבית אבות, או מוזנחת קשות במידה והוא נשאר לגור בה עם עובד סיעודי שלא הצליח למצוא מענה לכל הכשלים שהתגלו בה. לכן, זה לא רק שירות פינוי גגות וחדרים בבית, אלא גם שירות היגיינה וניקיון שנועד לנקות את הדירה מכשלים שיסכנו אתכם ואת השוהים בה.

כיצד נקבע המחיר של השירות?

מחיר השירות נקבע על פי היקף העבודה הנדרש, כמות פינויי התכולה שיש לבצע (במשקל מוערך), האופן בו יש לבצע את הפינוי (פינוי עם מנוף מגובה עולה יותר מאשר פינוי רגיל) ומאמץ הניקיון הנדרש בסיום המלאכה. כל אלה משקללים את סך המאמץ בו לקח חלק צוות פינוי דירה, והוא יתורגם לזמן משוערך להסדרה מלאה. בהתאם לכך ייקבע המחיר שתצטרכו לשלם.

האם חובה עליכם לשלם הכל במזומן או שאפשר בדרכים אחרות?

ניתן לשלם על חלק מהשירות ובמקרים נדירים על כולו שלא באמצעות כסף או כרטיס אשראי. במידה והמוריש שלכם הוריש תכולות יוקרתיות שיימצאו בדירה, חברת פינוי דירה תציע לכם להמיר את התכולות הללו בחלק היחסי ממחיר השירות שהיא קבעה עבורכם בהצעת המחיר. במקרים נדירים מאד, קורה שהתכולות היו כה יקרות עד כי הוחלט להחליפן בכל מחיר השירות.

לאן התכולות שמפונות מובלות?

אך ורק לאתרי פינוי מורשים. חברת פינוי גגות עם מנופים וחברת פינוי דירה לא יכולה בשום מצב להשאיר את התכולה ברחוב ולסבך אתכם עם השכנים ובהמשך עם המועצה בה אתם גרים. מדובר בקנסות כבדים ובסכסוכי שכנים מרים ביותר כשהתכולה נערמת באופן בלתי מכבד ואף מסכן חיים בחלק מהמקרים. את התכולות יש לפנות אך ורק לאתרי פינוי דירה מורשים ומאובטחים.