טיפים לבחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי

אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד לעבות את חדר הרחצה שלכם עם ארונות אמבטיה בסגנון כפרי, במאמר זה אנו נספק לכם את כל הטיפים המשמעותיים לבחירתו. המאמר חולש על כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את הארון ולספק לעצמכם עיצוב מהפנט, יציבות בלתי נדלית, עמידות חומרי הייצור והנאה צרופה בעת השימוש. קריאה מהנה!

טיפ מס' 1 – בחרו ארון מחומרי ייצור שנועדו לחדרי אמבטיה

עץ שמתאים לסלון או לחדר המגורים לא מתאים בהכרח לחדר אמבטיה. זהו חדר שירות שנשאר רטוב או לח 75% מהיממה, ועל כן הארון חייב להיות ניחן בעמידות בעומסי לחות, חום וכמובן רטיבות. אם אינכם מתפשרים על פחות מעץ אמיתי, כמובן שזה צריך להיות עץ המיועד לשטח ולא לחדר-בית יבש, כמו למשל טיק בורמזי או דרום אמריקאי. אפשרות אחרת היא לרכוש ארון פולימרי, כלומר מחומר דמוי עץ שביחס לשבבית מסוגים אחרים הוא נחשב חזק במיוחד ומאפשר כיפוף, עיגול וביצוע מהלכי עיצוב נוספים בסגנון הכפרי. ישנה גם אפשרות לרכוש ארון מתכת אלחלד בצבע של העץ המועדף עליכם.

טיפ מס' 2 – גבשו את עיצוב הארון שלכם בהתאמה לחדר

מאד חשוב לעבוד עם הדמיית מחשב של חנות ארונות אמבטיה ולבחור ארונות אמבטיה בסגנון כפרי בהתאמה למה שעיניכם רואות. הבחירה הטובה ביותר תיעשה מהבית שלכם בעודכם נמצאים בחדר האמבטיה המיועד, ומאידך אוחזים בטלפון נייד או לפטופ מחובר לאינטרנט, עם הדמיית המחשב פתוחה. השוו בין הצבעים והצורות של הארונות לאלה של החדר ובחרו בארון שניכר כמשתלב עמו.

טיפ מס' 3 – פקחו עיניים על הפרספקטיבה בין הארון לבין החדר

אם חדר האמבטיה שלכם מנאד קטן וזהו התקן האחסון הראשון שלו, אתם למעשה קובעים את הגוון הסופי של כל רכיב אחסון אחר שתייבאו לחדר בעתיד. חשוב שהוא יהיה כהה במקרה כזה. בחדר גדול, מומלץ לבחור בגוון בהיר. אם יש ידיות על הארונות, הן צריכות להיות עבות ורחבות עבור חדר גדול וצרות וקטנות עבור חדר קטן.

טיפ מס' 4 – אנשים שהתעניינו בארונות אמבטיה התעניינו גם במוצרים הבאים

גיבוש מבנה הכניסה לבית, מתלים למעילים, שידה לכניסה לבית, ועוד. רחבת הכניסה לבית היא אחד הלוקיישנים שחשוב לדעת כיצד לעצב. מומלץ לגבש את עיצובו בסגנון כפרי וליהנות מדקורציות אותנטיות ומיוחדות.