למדו איך מסירים תוכן מגוגל באופן אפקטיבי מהאתרים המופיעים בחיפושים

הדרך האפקטיבית ביותר להסיר תוכן בלתי רצוי שביטאו כלפינו בגוגל היא לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בתחום זכויות יוצרים באינטרנט. זהו משרד שעוסק בדינים שוטפים של ליטיגציה אזרחית ומסחרית כמו לשון הרע, תביעות דיבה ושמירה על זכויות קניין רוחני, אלא שבשונה ממשרדים אחרים הוא גם יודע לתת מענה מהיר אם העוולות הללו נעשו באינטרנט, כולל במקרים בהם האזרח שעשה את הנזק לא אותר אלא הסתתר מאחורי בוט או הסווה את כתובת האיי פי שלו. כיצד, אם כן, ניתן להבטיח את ביטחונכם המשפטי ברשת?

יש לפנות למשרד עורכי דין אשר בקיא ביצירת קשר עם גוגל ופייסבוק

על השאלה איך מסירים תוכן מגוגל יכול להשיב לכם עורך דין שמתמחה בכך. הוא יוצר קשר עבור לקוחותיו עם גוגל אדסנס ומתכתב עמם דרך המייל על מנת לדאוג להסרה של תכנים פוגעניים, כולל במקרים בהם הם מסווים היטב מאחורי בוט או ללא כתובת איי פי.

חשוב להקפיד לבדוק את התכנים שמפורסמים עליכם ברשת ולעדכן את עורך דינכם

במיוחד כאשר הפעילות שלכם באינטרנט היא עסקית, עליכם להיות עם אצבע על הדופק ולעדכן את עורך דינכם אם בוצעה כלפיכם עוולה. הפרת זכויות יוצרים באינטרנט, פרסום לשון הרע על מאן דהו באינטרנט, וכד' לא תמיד ניתנים לזיהוי אנושי מהטעמים שפירטנו עליהם בפרק הקודם של מאמר זה. עדכון עורך דינכם יאפשר לו לספק לכם הדרכה איך מסירים תוכן מגוגל, לצייד אתכם בטלפונים הרלוונטיים ואף ליצור קשר בעצמו עם קובעי המדיניות בגוגל בישראל על מנת שיפעלו להסיר את הפרסומים השליליים או הפוגעניים.

זכרו כי ללשון הרע שמופץ עליכם ולגניבת זכויות יוצרים עלולה להיות השפעה שלילית על הקידום שלכם

לכן, זיהוי עוולות שכאלה צריך לעורר אצלכם מיד את השאלה איך מסירים תוכן מגוגל. אי הסרת התוכן עלול לפגוע בקידום שלכם ולעגן בגוגל שהמידע שפורסם עליכם נכון והמאמרים ותכני האמת שאתם כותבים אינו נכון. לכן, זיהוי של עשבים שוטים בדמות מידע כוזב או גניבת זכויות יוצרים באינטרנט צריכים להיות מטופלים באופן מידי ומוסרים בהקדם למניעת נזק קידומי עתידי ברשת.