טיפים מקצועיים לבחירת מסלול לימודי פיתוח תוכנה

חוששים מעבודה בהייטק בשל אווירת החל"ת (חופשה ללא תשלום) והאבטלה הסמויה בימי הקורונה? תקופה זו היא ההזדמנות שלכם להשתלב באחת התעשיות המבוקשות בעולם! לצד הפיטורין הרבים בענף, מקבלי ההחלטות זקוקים לכוח אדם חדש שיאייש את המשרות שהתפנו. לכן, זה יפתיע אתכם לקרוא, אבל לצד הפיטורין המרובים יש גם גיוסים לא מעטים לתוך התעשייה, בימים מסוימים אף יותר מאלה שהיו בעבר. במה כדאי להתמקצע במסגרת לימודי פיתוח תוכנה? להלן שני הנושאים שהחברות זקוקות בהן לכוח אדם בהיקף נרחב.

טיפ מס' 1 – בחרו במסלול פיתוח תוכנות ואפליקציות עבור משרות בתחום התכנות

לימודי פיתוח תוכנה מאפשרים לתלמיד ללמוד תכנות יישומי אשר יכשיר אותו לבנות אפליקציות ותוכנות המופעלות ממחשבים שולחניים. הקורס יספק לתלמיד את כל כלי הפיתוח שעליו לדעת. הוא מבוסס על ידע תכנותי טהור לצד נגיעות בתחום הסקיוריטי ואבטחת המידע על מנת שתוכלו להגן על העבודות המתוכנתות ולאפשר לאפליקציה או לתוכנה שפיתחתם לעבוד באופן יציב, על פי דרישות המעסיקים.

טיפ מס' 2 – בחרו במסלול אבטחת מידע למשרות בתחום הניהול והעבודה על דטבייסים

קורס אבטחת מידע עוסק כל כולו בתחום הסקיוריטי. לומדים כיצד נראה דטבייס של Sql וכן כיצד פועל ה- MySql בבעלות Oracle. נלמד כיצד ליישם אבטחת מידע המבוססת על תשתית PKI (Public Key Infrastructure) עם הצפנה אסימטרית לארגונים גדולים, לצד תשתית אבטחה סימטרית המתאימה לצרכי האבטחה של משתמשים פרטיים ברמה הלוקלית (למשל בהתקשרות בין אדם פרטי לבנק או בין 2 אנשים פרטיים לצרכי העברה דרכו). כמו כן, יילמדו הצפנות ושימושיהן השונים: אחסון מידע בענן, אחסון מידע בשרת פיזי מאובטח, ועוד.

טיפ מס' 3 – ודאו שהקורס כולל השמה בסיומו

מומלץ לברר האם לימודי פיתוח תוכנה, בין אם עוסקים בפיתוח בלבד ובין אם הם כוללים קורס אבטחת מידע, מבוססים גם על השמה בסיומם. היא תאפשר לכם למצוא עבודה עם קבלת התעודה מבלי לחפש בעצמכם, תוך הגעה מהירה לתוצאות המתאימות לכם. קורס אבטחת מידע או פיתוח תוכנה הכולל השמה יסייע לכם להתברג מהר במקומות העבודה הנחשבים וייתן לכם עדיפות בעת ימי קליטת מועמדים חדשים.