מידע חשוב על בחירת מגהצי קיטור לתחזוקת חליפות יוקרה

מגהצי קיטור הם מכשירים חשמליים חיוניים לשמירה ותחזוקה שוטפת של מדים, מדי שרד וחליפות יוקרה. החולצות המחויטות והמכנסיים היוקרתיים ניחנים בבד דק שעשוי להתקמט אחרי הופעה, נאום או כל שימוש אחר, בוודאי על בסיס אינטנסיבי יומיומי. התקמטות של חליפה כזו תדרדר אותה מהר מאד מבגדי יוקרה לבגדי אלגנט ומשם לבגדים רגילים שלא משדרים את הסטייל הנדרש למעמדכם. עם מגהצי קיטור תוכלו לשמור על בגדים ישרים ולא מקומטים שייראו כמו חדשים ויציגו אתכם במיטבכם גם כאשר מדובר בחליפה שנעשה בה שימוש ארוך טווח. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מגהצי קיטור? להלן כל מה שתצטרכו בנושא זה.

בחרו במגהץ שניתן לעבוד עמו לפרק זמן ארוך, עם מכל מים גדול

מגהץ קיטור שכזה יחסוך לכם פעולות חוזרות, מילוי מים מספר פעמים במהלך השימוש ותהליכי עבודה מסורבלים. כשהמגהץ גדול ועמיד ל- 4 שעות עבודה לפחות – הוא מאפשר לכם גמישות בגיהוץ, וסיום מהיר של כל פרויקט יישור חליפה. מגהץ כזה בדרך כלל יספק למשתמש תוצאת יישור מדויקת ביעילות ובקלות בהשוואה למגהץ עם תכולת מים דלה, למספר מועט של דקות גיהוץ.

בחרו במגהץ עם קרש ותושבת

העבודה שלכם צריכה להיות גם קלה וגם בטוחה. היא צריכה בראש ובראשונה להתבצע על קרש ייעודי ולא יכולה להתבצע על משטח אחר שעלול להיהרס מהחום של השפופרת. כמו כן, יש להסדיר עבור מגהץ קיטור גם מעמד ייעודי אשר ניתן להניח אותו עליו גם כאשר הוא רותח. הדבר נדרש על מנת לספק מנוחה לידיים שלכם מבלי לסכן אותן או את משטחי העבודה בבית בשריפה וכוויות.

מומלץ לבחור במכשיר בעל עוצמות חום ולחץ משתנות

שינוי בעוצמות יאפשר לכם לחבר תכנית גיהוץ יסודית עבור סוגים שונים של בדים וקפלים ולספק עבודה שתתאים במדויק לצרכים שלכם. מגהצי קיטור בעלי מגוון תוכניות גיהוץ, עם טמפרטורות ולחצים משתנים יאפשרו לכם להגיע לתוצאות באופן יעיל ולהציג חליפות בגדים מיושרות ומדוגמות גם כאשר הן נמצאות תחת שימושכם מזה זמן רב. מגהץ משוכלל עם שינויי תוכניות גיהוץ יגרום לכל בגד שלכם להיראות חדש, ובמיטבו, ללא עוררין.