כל מה שרציתם לדעת על שירותי מחשוב לעסקים לשליטה על מחשבים מרחוק

פתרונות מחשוב לעסקים לשליטה מרחוק מאפשרים למשתמש לעבוד מהבית על המחשב במשרד. בימים של קורונה, חלקנו אולי נרצה שלא כל העובדים יבואו למשרד, ואז חלקם יוכלו להתחבר מהבתים ולעבוד על המחשב שנמצא בו, מהמחשב בבית שלהם. כיתד הדבר אפשרי, אתם שואלים?

התקנת רשת תקשורת אינטרא נט פנימית בארגון

ההתקנה מתבצעת הן במחשב בבית והן במחשב הארגוני. היא כוללת תוכנת צד שרת לביצוע ההשתלטות מהבית ואת השרת עצמו במחשב הארגון, מה שמאפשר, באמצעות הפעלה פשוטה של התוכנה – להתחבר לשרת ולעבוד כמו במשרד. פתרונות מחשוב אלו מייעלים מאד את ה- Workflow הארגוני ומאפשרים לכל משתמש לעבוד בקלות מהבית שלו על המחשב שנמצא במשרד.

עבודה מהירה ויעילה כמו במחשב המקור

בדרך כלל, תוכנות צד שרת ידיעות כאיטיות ורחוקות מביצועי המחשב האמיתי הנמצא בארגון. עם שירותי מחשוב לעסקים מסוג זה, מובטח שימוש מהיר, ללא Delay, כזה אשר יאפשר לכל משתמש ביצועים מהירים בעודו נמצא במחשב בבית ומבקש להתחבר למחשב במקום העבודה.

משימות מחשוב שלמות יכולות להתבצע מהבית

עם פתרונות מחשוב אלו, אתם יכולים לנהל את העסק שלכם מבלי לעסוק בהגעה למחשבי המקור. ניתן לעבוד על המחשב מהבית במקום להגיע למקום הימצאו, לקצר תהליכי עבודה ולשמור על שגרת הקורונה כראוי. אידאלי במיוחד לאנשים הנמצאים בבידוד ואינם יכולים לצאת למשרד.

עבודה מהירה ויעילה על כל פרויקט בארגון

בנוסף, ניתן לבצע פרויקטים מורכבים מהמחשב בבית המשלבים פעולות שנעשות בו. למה אנו מכוונים? ניתן להשתמש בקבצים, בתמונות, בסרטונים ובממשקי ההפעלה השונים שיש אך ורק במחשב הביתי שלכם ולגרור אותם לשולחן העבודה שעל המחשב המשרדי, לאחר שהתחברתם אליו מרחוק. פעולה זו מאפשרת לכם לקצר תהליכי עבודה ולהכין את המחשב עם חומר מהבית שלכם ללא צורך להיסחב עם החסן נייד או הארד דיסק חיצוני לביצוע ההעברה.

פעילות מחשוב פרודוקטיבית ומקצרת תהליכים

כמובן שכאשר יש לכם פתרונות מחשוב לעסקים באמצעותם ניתן להתחבר מרחוק, העבודה נעשית הרבה יותר יעילה וקלה מאשר בעבר, וניתן להשלים כל משימה מהמחשב הבית. אפשר לחזור הביתה מוקדם, לבלות זמן איכות עם האשה והילדים ולהמשיך לעבוד כמו במשרד, באותם תנאים.