טיפים לבחירת חדר בריחה ייעודי לכל מבלה

חדרי בריחה מספקים למבלים את כל מה שהם צריכים בשביל להתרגש ולחוות את חוויית הבריחה במיטבה. היא נעשית על בסיס פתרון חידות קבוצתי המאפשרת גם גיבוש של הפרטים וגם עניין צרוף על בסיס עלילה מרתקת. כיצד מומלץ לבחור את חדר הבריחה הייעודי? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא!

טיפ מס' 1 – בחרו במיקום נוח ונגיש

חשוב לבחור שמיקום שאו שהוא קרוב ללוקיישן שלכם, כקבוצת בילוי, או שהוא נגיש בתחבורה פרטית וציבורית, עתיר מקומות חנייה, כולל חניונים לאופנועים ואופניים, ונגיש עם תחנות תחבורה ציבורית מאזורים שונים בארץ. ככל שהמיקום יהיה יותר נגיש ונוח לכם ולחברים שלצידכם, הבילוי יהיה אטרקטיבי יותר, וייצור חוויה בלתי נשכחת במלוא מובן המילה.

טיפ מס' 2 – רצוי לבחור בעלילה שאתם אוהבים

חדרי בריחה מבוססים על עלילות שונות שעל פי המסופר והנרמז בהן, ניתן לפתור את החידות ולהשלים את המשחק. מומלץ לבחור בעלילה עם מסרים שאתם מתחברים אליהם על מנת להשכיל לפתור בקלות את החידות ולספק לעצמכם בילוי אטרקטיבי ומאתגר במובן החיובי של המילה. עלילה מוכרת, מוערכת ואהובה תאפשר למשתתפי המשחק, שחשים כך, דרכים מהירות לפתרון החידות וליציאה מהמבוך הסבוך.

טיפ מס' 3 – מומלץ לבסס את הבחירה שלכם על חדרי בריחה מתאימים לכמות המבלים

שמידה ואתם מביאים עמכם כמות מבלים גדולה מזו שמתאימה לאותו חדר בריחה, יש לברר האם המתחם מאויש על ידי מספר חדרי בריחה במידה והחלטתם לבלות רק באחד החדרים, ניתן יהיה להיכנס על בסיס חלוקה ללוחות זמנים שיחייבו כל תת קבוצה בנפרד.

טיפ מס' 4 – חדר בריחה סמוך למקומות בילוי מרכזיים – יתרון

חדר בריחה שכזה יאפשר לכם גם לאכול ארוחה טובה או לצפות בסרט טוב וגם לבלות בו בתוך פרק זמן קצר. חדר בריחה כזה יכול לשמש הן לבילוי חד שכבתי בתוכו והן לבילוי מורכב המבוסס על ביקור בקנטינות, מסעדות ופעילויות אחרות, לצד בילוי בתוכו. בחירת חדר בריחה הממוקם בסמוך למוקדי בילוי יאפשר לכם לתכנן אירוע מושלם לכל קבוצת משתתפים ביעילות ובקלות. הדבר יספק לה את כל הנדרש על מנת ליהנות ממנו באמת ובתמים!