טיפים להתנהלות מול חברת ניסור וקידוח בטון לקבלני בניין

מעוניינים להסדיר שירות ניסור וקידוח בטון? שירות זה מאפשר לכם להכין את תשתית העבודה בבניין לאחר ביצוע הבנייה הראשונית. הקירות שלכם עומדים? בואו לנסר פתחים לחלונות ולדלתות ולהכין את תעלות החשמל של הלקוח. במאמר זה תוכלו לקרוא טיפים כיצד לבחור חברת שירות ניסור וקידוח בטון.

טיפ מס' 1 – בחרו בחברת שירות לאחר שבדקתם היטב את המחירון שלה

חשוב לבדוק מהו המחיר לניסור יהלום ומהו המחיר לניסור ידני, מהו המחיר לקידוח עם מקדחים בגדלים שונים לעומת קידוח יהלום. יש לבדוק שאתם בקיאים בעלות ניסור פתח לדלת ובעלות ניסור פתח לחלון ולגבש את התמחור הסופי תוך בדיקה שהוא עולה בקנה אחד עם התקציב שלכם כחברה קבלנית. שמידה ונתקלתם בחברת ניסור וקידוח בטון יקרה באופן יחסי, בדקו מה השירותים שלה בדיוק כוללים. ניסור או קידוח באמצעות מכשירי יהלום חוסכים בזמן ועל כן עלותם יקרה מהממוצע. רצוי לבצע את הבחירה הסופית לאחר בירור עבור ניסור בטון מחירון ופרטי התקשרות עם החברה.

טיפ מס' 2 – בדקו שהחברה מספקת שירות לקבלנים

בגדול, כל קבלן שהוכשר מנסר בטון יוכל לספק לכם שירות זה, אבל קבלן בעל ידע בהתקשרות עם קבלני בניין יהיה הרבה יותר פרודוקטיבי עבורכם, יכיר טוב יותר דגמים טיפוסיים של דלתות וחלונות ועל כן יידע בעל פה את המידות כמו בשבלונה. לא תצטרכו לעשות תיקוני טיט וטיח, רק להטמיע את הדלת שתבחרו כמו פאזל, דבר שיחסוך לכם הרבה מאד זמן באתר הבנייה.

טיפ מס' 3 – מומלץ לתאם את דרישות הקדם עם החברה לביצוע הפרויקט

חברת ניסור וקידוח בטון בוודאי תעלה דרישות כמו פינוי מחומרי בנייה ושקי מלט של האתר המנוסר והכנת השטח כמקום נקי וסטרילי לביצוע הניסור. מומלץ לבצע הנחיות אלה כדי לחסוך זמן ולאפשר סביבת ניסור בטוחה ונגישה לכל עובד מטעם קבלן ניסור בטון. בדרך זו תחסכו לא מעט משאבי זמן על ביצוע ויישום הפרויקט ותבטיחו לעצמכם עבודה יעילה ופרודוקטיבית שתאפשר לכם להתקדם ליעדי הבנייה הבאים שלכם: יבוא הדלתות והחלונות והטמעתם בפתחים המנוסרים. זכרו כי הכנת השטח לניסור באופן נדרש תקדם את הבנייה שלכם ותאיץ את סיומה.