בתחום כמו חדר בריחה תל אביב מציאה המון אפשרויות: כיצד תבחרו את הטובה ביותר?

אין ספק כי תל אביב היא לא רק הבירה המסחרית של ישראל; היא באיזשהו מקום בירתה הנצחית בתחום חדרי הבריחה. מאד חשוב לדעת במה בוחרים, על מנת להבטיח כי הבילוי שלכם יהיה איכותי ובעל מעוף באופן מובהק. מאד חשוב לוודא כי חדר בריחה בו בחרתם להשקיע הוא חדר בריחה ממנו תיהנו במלוא מובן המילה ושהוא מתאים לאירוע אותו אתם מתכננים. על פי רוב, אירועים שבהם ישנו חדר בריחה הם ועדי עובדים, גיבוש עובדים, אירועי משפחה ואפילו אירועים מזדמנים עם 2-3 חברים באופן ספונטני. כאן תלמדו כיצד לשדך לבילוי שלכם חדר בריחה באופן שיתאים במאת האחוזים.

חדר בריחה לבילוי מזדמן

בתחום כמו מציאת חדר בריחה תל אביב היא ללא ספק כור ההיתוך שלנו כאן בארץ. על כן העיר אינה חסרה גם בחדרי אימה: חדרים בהם המשימה היא משימת מילוט אישית, שבתוכם יש חדרים חשוכים, הולוגרמות ואורות אשר יגרמו לכם לרצות לברוח מהחדר. המנצח הוא כמובן מי שהשכיל לברוח ראשון. חדר בריחה זה הוא האידיאלי ביותר עבור בילוי מזדמן שכן זהו חדר בריחה שלא נדרשת בו רישום של קבוצה, וניתן להיכנס אליו ספונטנית ממש כמו למתקנים בלונה פארק. ברם, חדר זה אינו מתאים לחולי לב, נשים בהיריון, אנשים עם בעיות תנועה מגבילות, נכים וכד'. עבורם מתאימים חדרי בריחה מסוגים אחרים שיפורטו בהמשך.

חדרי בריחה לקבוצות עובדים וועדי עובדים

חדרי בריחה אלו הם חדרים בהם המשימה היא פתרון חידות קבוצתי. חדרים אלו ייקחו אתכם למשימה צוותית מרתקת של סיום המשחק. בשונה מחדרי אימה – אלו לא חדרים בהם ההפחדה היא אישית, ולמעשה החלק היחיד שמפחיד בהם הוא ההסתגרות והצורך לפתור חידות כדי לצאת. המשימה במהותה לא מפחידה ומתאימה גם לאנשים עם מוגבלויות כמו אלה שצוינו בפרק הקודם של מאמר זה.

חדרי בריחה למשפחות

בדומה לחדרי בריחה לקבוצות עובדים וועדי עובדים, גם כאן הפתרון המושלם הוא חדרי בריחה על בסיס פתרון חידות. בתחום כמו חדר בריחה תל אביב עשירה במתקנים איכותיים גם בתחום זה, לצד חדרי האימה. קחו את כל המשפחה מגדול ועד קטן למשימת גיבוש מרתקת ומענגת המבוססת על עלילה מרתקת אותה תצטרכו לפתור באמצעות חידות. בהצלחה!