איך יוצרים קשר עם פייסבוק במקרה של בעיה?

איך יוצרים קשר עם פייסבוק במקרה של בעיה?

פייסבוק היא ללא ספק אחת מהרשתות החברתיות המובילות בכל רחבי העולם. מדובר בחברה הראשונה אשר למעשה הביאה את המושג רשת חברתית לעולם ויצרה פלטפורמה חדשנית שלא היתה מוכרת בשנות ההקמה שלה.

היום, כאשר לרשת מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם, לא מעט בעיות צצות ועולות בשימוש בה, והמשתמשים פעמים רבות שואלים איך יוצרים קשר עם פייסבוק על מנת לקבל מענה ותמיכה. ובכן, זה לא כל כך פשוט, אבל בהחלט אפשרי.

שימוש במערכת התמיכה הממוחשבת

מערך התמיכה של פייסבוק, במיוחד בישראל, הוא רובו מבוסס על מערכת ממוחשבת. לפייסבוק מערך שאלות ותשובות מוכן ומגוון רחב של מידע אשר זמין באתר ומאפשר לקבל מענה לשאלות רבות כמו הדרכות שימוש ופתרון בעיות.

בנוסף, ישנם כלים המאפשרים ליצור קשר עם פייסבוק באופן אוטומטי, כמו למשל כלי הדיווח בו ניתן להשתמש במקרה של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק או פרסומים אשר אינם הולמים.

שימוש במערכת הממוחשבת בהחלט יכולה לפתור את מרבית הבעיות, כאשר הרבה מהשאלות של המשתמשים כבר מופיעות במערכת התמיכה וניתן למצוא את השאלות הללו בקלות ולקבל את התשובות המתאימות במהירות.

מערך תמיכה למפרסמים

כאשר מדובר במפרסמים מערך התמיכה בהחלט מתקדם יותר, למרות שיש עוד הרבה מה לשפר. פייסבוק מעמידה לרשות המפרסמים שלה אנשי צוות, כאשר רוב אנשי התמיכה בעברית ממוקמים בדבלין, ומעניקים למפרסמים ברשת החברתית אפשרות לקבל מענה לשאלות, לסייע לכם בתכנון קמפיינים, הגדרות תקציב, בעיות עם התשלומים ועוד.

מערך התמיכה למפרסמים ברשת החברתית בתשלום בדרך כלל זמין למפרסמים בסכומים גבוהים, אך ניתן לשלוח בקשת תמיכה ולהמתין לחזרה.

לסיכום, יצירת קשר עם פייסבוק היא לא פשוטה, אך בהחלט נראה שיפור בנושא משנה לשנה. יחד עם זאת, אם יש לכם בעיה, הדרך הטובה ביותר היא לפנות אל מומחים בתחום. פעמים רבות הם יוכלו לפתור לכם את הבעיה גם מבלי ליצור קשר עם פייסבוק וכך תוכלו לדלג על ההמתנה והתסכול.