למה חשובה פגישת היכרות עם עורך דין מומחה לפשיטות רגל?

חושבים להתחיל בתהליך של פשיטת רגל? מחפשים עורך דין מומחה לפשיטות רגל אשר יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולאפשר לכם לעבור אותו בצורה נכונה ומוצלחת?

אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

פגישת היכרות עם עורך דין פשיטת רגל הינה חשובה מאוד. עוד לפני שאתם מתחילים לבצע השוואות בין עורכי דין שונים או בוחנים את המחירים, הדבר הראשון שכדאי לבצע לבצע הוא פגישת היכרות וייעוץ ראשוני. נכון, אצל רוב עורכי הדין מדובר בפגישה שתעלה לכם כסף, אך ההשקעה הזו שווה על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר ובוחרים בשירות של עורך דין מקצועי אשר באמת יוכל לבצע עבורכם את ההליך בצורה טובה.

 

רושם ראשוני

לעיתים, לא משנה כמה המלצות וחוות דעת תקבלו על עורך דין פשיטות רגל מסויים, אתם עדיין יכולים להגיע למצב בו אתם נפגשים איתו והרושם שהוא מותיר עליכם הינו הרבה פחות חיובי או מקצועי ממה שציפיתם לו. לכן, הפגישה הראשונה, אשר נערכת ללא מחויבות לאותו עורך דין, הינה חיונית מאוד. בפגישה הזו תוכלו להבין את הדרך בה פועל אותו עורך דין, תוכלו להבין את רמת הניסיון שלו, את הידע שלו וההבנה שלו בנושא, ואפילו לראות האם הקו המשפטי בו הוא מעוניין לנהל את התיק מתאים למה שאתם חושבים.

 

חיבור אישי

מעבר לעניין המקצועי, חשוב מאוד החיבור האישי עם עורך הדין איתו תעבדו. חשוב להבין כי הליכי פשיטת רגל הם הליכים מורכבים וארוכים מאוד, ועורך דין בתחום הזה הינו עורך דין אשר יכול ללוות אתכם לאורך חודשים ארוכים ואפילו שנים, ולכן חשוב מאוד לבחור עורך דין שיש לכם חיבור אישי איתו ואתם מרגישים איתו מספיק בנוח. החיבור האישי הזה הוא חיוני מאוד וישפיע על כל ההליך המשפטי, ובזה תוכלו להבחין בפגישה הראשונה עם עורך הדין.

 

כאשר יש גם חיבור אישי וגם חיבור מקצועי, זו הבחירה הנכונה.