האם השכרת כספת במתחם מאובטח מבטיחה לי שמירה על הפרטיות שלי?

רבים אשר חושבים על השכרת כספת במתחם מאובטח חושבים קודם כל על הפרטיות. מדובר באנשים שרוצים לשמור על פרטי ערך, בין אם זה כסף מזומן, תכשיטים או אפילו מסמכים סודיים, במקום בו איש לא ידע על קיומם, ולכן מחפשים את הפרטיות הזו, בכל מחיר. אם גם אתם מחפשים את זה, אם גם אתם מחפשים מקום פרטי בו תוכלו לאחסן את חפצי הערך שלכם ולהיות בטוחים כי הפרטים שלכם יהיו שמורים לחלוטין, הגעתם אל המקום הנכון. חדר כספות פרטי של בריקסטון מספק לכם את הפרטיות לה אתם זקוקים, ואת האבטחה הטובה ביותר לה אתם מצפים.

 

הפרטים שלכם שמורים במשרדי החברה בלבד

חברת בריקסטון מתחייבת שלא להעביר את הפרטים שלכם לשום צד ללא אישור מפורש ישירות מכם. מלבד מקרים בהם החברה תדרש על פי חוק למסור את הפרטים, מול צו מבית המשפט, הפרטים שלכם ישארו חסויים ושמורים במשרדי החברה. לא רק שאיש לא ידע מה אתם מאחסנים בכספת, או אפילו איזה גודל של כספת השכרתם, אלא איש לא ידע כלל כי אתם לקוחות של החברה או משכירים כספת במקום.

כל הפרטים שלכם נשמרים במתחם בלבד, ואין לכם ממה לחשוש.

 

עובדי החברה עובדים בדיקות אמינות וסודיות כל הזמן

צוות החברה עובר מבדקי אמינות ובחינות פוליגרף תקופתיות באופן שוטף בכדי להבטיח לכם דיסקרטיות מלאה ועל מנת שתהיו בטוחים כי בצוות החברה אין אדם שלא פועל בתום לב, ואין אדם שימסור את הפרטים שלכם לגורם זר, גם אם מדובר בפרטים בסיסיים כמו השם שלכם או העובדה שאתם משכירים כספת במתחם.

 

לכן, אם אתם מחפשים חדר כספות פרטי אשר תהיו בטוחים כי לא רק מה שאתם מאחסנים בו שמור ומוגן, אלא גם המידע עליכם והפרטים שלכם כולם שמורים ומוגנים, מתחם בריקסטון מעניק לכם זאת ומעניק לכם ידיעה בטוחה ומלאה בכך שתזכו לשמירה מלאה על הפרטיות שלכם.