חדרי בריחה בתל אביב בהתאמה לבילוי המבוקש: יום גיבוש, יום חברה או בילוי משפחתי

חדרי בריחה הם מוקדי בילוי שבימינו נחשבים מאד אטרקטיביים לאוהבי החיים הטובים, כמו גם לקבוצות עבודה המחפשות חלופת גיבוש ויום עובדים לאתרי הטבע, הספא והסאונה. בתל אביב, היצע חדרי הבריחה הוא מהגדולים במערב, ולכן מאד חשוב לדעת כיצד לבחור אותם כמו שצריך. חדרי בריחה בתל אביב מיועדים לסוגים שונים של בילוי: ישנם חדרי אקסטרים או חדרי מילוט, אם תרצו, שבהם יש פשוט קולות והולוגרמות של אימה והמשתתפים צריכים לברוח משם אישית, ללא תלות בקבוצה. זאת, לעומת חדרי הבריחה הקלאסיים המבוססים על הקבוצה כמוטיב בילוי עיקרי. בחדר בריחה כזה, הקבוצה מתכנסת לפתור חידות, לעבור מחדר אחד למשנהו בזכות החידות שפתרו ולבסוף – להגיע לסיום התעלומה או המבוך מנצחים. במאמר זה נתייחס לבחירת חדרי בריחה בתל אביב מסוג זה.

ודאו שאתם יודעים מהם נתוניו הבסיסיים של חדר הבריחה

ברוב חדרי הבריחה, זמן המשחק הוא שעה, עלות ההשתתפות היא PER כרטיס, ולקבוצות גדולות במיוחד ניתנות הנחות. אם יש בקבוצה חייל, שוטר, סטודנט, גמלאי או כל אדם אחר שזכאי להנחות במקומות אחרים, לרוב הוא יקבל גם הנחה בכרטיס חדר הבריחה ללא קשר למספר המשתתפים שלצידו. חשוב לוודא שאלו הם הנתונים גם בחדר הבריחה שלכם. במידה והמחיר יקר מהממוצע, ודאו שזמן המשחק הנו למעלה משעה.

מומלץ לבדוק את עלילת המשחק ולוודא שהתחברתם

העלילה היא הסיפור שהוביל לצורך לפתור תעלומה של חדר בריחה. לעתים אתם תגלמו את השוטרים וכוחות ההצלה שצריכים להתחקות אחר מעשיהם של הפושעים, לעתים תגלמו את הפושעים שנאלצים לברוח מאימת הדין, ולעתים הקבוצה שלכם תגלם קבוצת אנשים ניטרלית שנקלעה לזירה המתוחה. חשוב לבדוק שאתם מתחברים לסיפור העלילה ולדמויות שהקבוצה שלכם עומדת לגלם בחדר. אמנם זה משחק פרטי ולא מצולם, אבל בדרך כלל הצלחה בחדר בריחה והנאה בו מתהווים כאשר מתחברים לסיפור שמאחורי הפעילות.

ודאו שחדר הבריחה ממוקם בסמוך לאזור הבילוי שלכם

אם תבקשו להמשיך מבילוי חדר בריחה בתל אביב למסעדה, קולנוע, הצגה או כל דבר אחר, מומלץ לוודא שהוא ממוקם בסמוך על מנת לחסוך בנסיעה. חדרי בריחה בתל אביב המצריכים נסיעה מרחוק יגררו בדרך כלל קשיים במציאת חנייה. מומלץ להימנע מכך ולהגיע מוכנים כשאתם חנויים באזור הבילוי. הדבר לא רק נכון לגבי חדרי בריחה בתל אביב אלא לגבי כל בילוי רב מערכתי בעיר העברית הראשונה, שנחשבת לצפופה ביותר בתחום החניה בישראל ולאחת הצפופות בעולם בשעות הערב והלילה.