איך מסירים תוכן מגוגל? המומחים משיבים

הסרת תוכן מגוגל מהווה פרויקט שחשוב להכיר על בוריו ולדעת לטפל בו ברמה המשפטית. טעויות תוכן בגוגל עשויות להיות לא מכוונות או במתכוון. טעויות לא מכוונות הן הגעה למצב של הקמת אתר, השקעה בקידום שלו, הפעלת מוקד לידים שיביא תנועה אליו מבחוץ, ואז – אתם מגלים שזו לא התכנית העסקית שלכם ומשנים מקצוע או מחליפים משלח יד. כשזה קורה, אתם תבקשו לסגור את האתר. מחיקתו תוביל לסגירתו. אבל כשהשם שלכם יעבור חיפוש בגוגל, גוגל לא תמהר להסיר את האתר שלכם כתוצאת-חיפוש. השם המלא שלו יופיע והמקליקים יובלו לדף המפורסם של Error 404 אליו מגיעים כאשר האתר כבר לא קיים. אמנם זה לא נורא, אבל אם המקצוע שלכם שונה מהותית ממה שעשיתם דאז, זה עלול להפריע. החמור יותר הוא כאשר תוכן שמעולם לא הצבתם בגוגל מוצב בשמכם, תוך השחרת שמכם ופגיעה בכם, או חמור מכך – תוכן המהווה גניבת זכויות יוצרים באינטרנט. איך מטפלים בכך?

כל תוכן עליכם שלא תרצו שיופיע בגוגל – וממשיך להופיע צריך להיות מדווח במשרד עורכי דין

מדובר במשרד עורכי דין מומחה לאינטרנט אשר יודע איך מסירים תוכן מגוגל ואיך שומרים בפועל על זכויות יוצרים באינטרנט גם עבור יצירות שלא נרשמו באקו"ם או במאגר יוצרים אחר שמוכיח שהיצירה או הכתובים אכן שלכם. משרד עורכי הדין ילווה את התהליך באמצעות יצירת קשר עם גורמים בתוך גוגל הרשמית אשר עובדים בשלוחות בתל אביב ובחיפה ואחראיים על התוכן שמופץ במנוע החיפוש. הקשר ייווצר בטלפון ובאמצעות משלוח מיילים לגורמי מפתח בגוגל ישראל.

הסיכוי שהתוכן יוסר מהר – רק על ידי פנייה לעורכי דין

גוגל היא חברה ענקית שמקבלת פניות להסרת תכנים מדי שעה בצרורות. על מנת שהפנייה שלכם תקבל עדיפות ושהתוכן אכן יוסר הכי מהר שאפשר, רצוי לפנות למשרד עורכי דין שאנשיו יודעים איך מסירים תוכן מגוגל וכיצד מקדמים זאת באופן אפקטיבי ויעיל. רק בדרך זו אתם מבטיחים הסרה מהירה באמת של התוצאות וחזרה לשגרה באופן מזורז משחשבתם, או משהיה קורה אם הייתם מנסים לטפל בכך לבדכם. זכרו כי הפרת זכויות יוצרים באינטרנט, לשון הרע שמופץ עליכם באינטרנט או כל תוכן אחר שתרצו שיוסר – הם נושאים שזכותכם המלאה לקדם. חשוב לפעול בחוכמה, עם עורכי דין מתאימים, כדי לגרום לכך לקרות.