טיפים לבחירת מוסך נייד כאשר נתקעים בדרכים

אם נתקעתם בדרכים, מוסך נייד יהיה שם בשבילכם ויחלץ אתכם מעסק הביש: השירות כולל מצבר עד הבית או עד הנקודה בה נתקעתם והזמנה מהירה של גרר במקרי הצורך. מוסך נייד הנו אחד השירותים החשובים לנהג. פעמים רבות הוא נתקל בביורוקרטיה דווקא משום שהלך בתלם הקביל והתקשר לחברת הביטוח הרשמית שלו. מוסך נייד זמין, מתוך ידיעה שמדובר בשירות זמין, הוא הפתרון היחיד שיאפשר לכם לדעת שאתם בוחרים בשירות שאפשר לסמוך עליו במידה ובאמת תיתקעו, לא תצליחו להניע או תמצאו את עצמכם ללא דלק בכביש המהיר.

טיפ מס' 1 – ודאו כי השירות זמין

ודאו כי מדובר בשירות זמין שאינו מבוסס על עומסי המתנה ארוכים ומספק מענה מהיר ללקוחות. רק עם שירות זה תוכלו לבסס את הנהיגה שלכם בבטחה ולדעת שאם ייגמר לכם המצבר יהיה לכם למי לפנות באופן מידי. זמינותו של השירות היא אחד הפרמטרים החשובים בבדיקה שלכם.

טיפ מס' 2 – שירות הוגן ותמחור ידידותי

חשוב לוודא כי שירות מצבר עד הבית ניתן במסגרת שירות הגון ועל בסיס מחירים ידידותיים. מצבר הוא מכשיר שעלותו והתקנתו מסתכמים לכמה מאות שקלים, ולכן מי שמציע לכם מצבר במעל אלף ₪ מציע מחיר יקר שיהיה עליכם לגלות מדוע זה כך, ומה מקבלים בתמורה לשירות.

טיפ מס' 3 – ניסיון באיתור נהגים תקועים

חשוב שהשירות יהיה בעל ידע באיתור הנהגים אם הם נתקעו שלא בכתובת מגורים אלא בכביש מהיר: הפעלת שירות "שלח מיקום" של גוגל מאפס, התחברות למיקום המדויק ומפגש בטוח עם הלקוח בשול הדרך. שירות מצבר עד הבית קל יותר למימוש כי האירוע קרה במגרש החנייה בסמוך לבית הלקוח. אבל אם ההיתקעות קרתה בדרכים, מאד חשוב שהחברה תדע לעבוד ביעילות ולאתר את הנוסע שנתקע באופן מקצועי.

טיפ מס' 4 – מענה מהיר לנהגים שנתקעו שלא עקב מצבר

נהגים שנגמר להם הדלק, נהגים שיש להם בעיה ברדיאטורים של המנוע וכד' צריכים לקבל אף הם מענה מהיר מטעמו של מוסך נייד: הזמנה מהירה של גרר וליווי לתחנת הדלק או למוסך הסמוך. שירות זה חשוב שיתבצע במהירות וביעילות לטובתו של הנהג.