מיגון מעליות – האביזר שכל אחד חייב במעלית תחת חזקתו

מעליות כיום הן לא מה שהיו פעם. כמעט בכל עיר בישראל שיפוצים ופרויקטים בתחום הבנייה מתרחשים חדשות לבקרים, חלק נכבד מהעסקים בישראל עובדים עם מוצרים כבדים כמו עגלות משא (למשל במאפיות וקונדיטוריות הנמצאות בבניין) וריבוי שליחי אופניים ואופנועים עם קסדות נראה למרחוק. במצב כזה, קירות המעלית ייסדקו ויישברו, זה רק עניין של זמן. כפתורי המעליות כבר לא יכילו מספרים כמו 1, 2, 3 אלא פסי מתכת ריקים לאחר שהגורמים שצוינו ישחקו את הדיו על גביהם. את הסקנדל הזה אתם חייבים למנוע. לכן, אם הכשרתם מעלית בבניין שנמצא תחת אחריותכם, הסדירו עבורה מיגון מעליות. הדבר לא מצריך שיפוץ כמו פירוק והברגות, אלא הטמעה פשוטה של חליפת מיגון סביב הקירות ועל לוח הכפתורים.

חליפה למעלית מעץ – והקירות שלכם בטוחים

חליפה למעלית מעץ ניתן לסדוק ללא חשש שיקרה משהו למעלית. הקירות חזקים ועמידים ומיועדים למגע של משאות כבדים וקסדות. העץ הנו מסוג איכותי ביותר ולכן גם לא ימהר להיסדק במצבים כאלו. חליפה למעלית מעץ מספקת לכם את כל התמורות הנדרשות להגנה מלאה על המעלית שלכם ומאפשרת שמירה עליה כמו חדשה גם במצבים בהם יש עומס מוטרף של אנשי שיפוצים עם מכשירים כבדים, עגלות משא וקסדות.

הגנה על לוח הכפתורים של המעלית

אחד הפרמטרים החשובים בהגנה על מעליתכם הוא לוח הכפתורים שלה. מאד קל לשחוק אותם וכשנעלמים מספרי הקומות, הנוסעים יתקשו להגיע ליעדים שלהם. לכן, מאד חשוב לשמור על לוח זה כבר ביום הראשון להחלטתכם להתקין מיגון מעליות. חפשו דגם מיגון מעליות המספק הגנה לכפתורים או בדמות ניילון עבה שמונע פגיעה ישירה או בדמות התקנה עבה מאד שמונעת גישה של כלים כבדים ללוח ומאפשרת רק לאצבעות של המשתמשים להגיע לאזור זה.

עמידה בתקנים מערביים מחמירים

על מיגון מעליות לעמוד בתקנים מערביים מחמירים, להיות חזקים ויציבים, להישאר עומדים כשהם מוברגים או מושחלים לקירות ולספק מענה מיגון מלא לשנים ארוכות. חליפה למעלית מעץ המספקת תמורות אלו צריכה להיות מותקנת במעלית שלכם. ודאו כי מיגון מעליות בו הנכם מתעניינים מכיל תקנים אלו על מנת לוודא את איכות המוצר בטרם ההתקנה.