עיצוב אתרים בהתאמה אישית לכל עסק

עיצוב אתרים באינטרנט מהווה את אחת המשימות החשובות שנעשה באתר. כיום בעידן גוגל אומרים לנו שמה שחשוב זה התכנים, הגוגל אדוורדגס, הפייסבוק פיקסל, ומה שאנחנו כותבים במאמרים ובדפי הנחיתה שלנו. האמת היא שאתר טוב יכול להצליח מאפס, כבר ביום הראשון, והבעלים של האתר יכול להגיע למצב שהוא מעסיק את חברת הקידום בשלב מאוחר יותר, ולא שחברת הקידום אומרת לו מה לעשות. זה המצב הבריא וזה המצב שכל בעל אתר צריך לשאוף אליו. במילים אחרות, גוגל כן מקדם אתרים שהעיצוב שלהם מושך ואטרקטיבי גם אם עוד אין בהם תוכן מספק. הימים הראשונים של עליית האתר לאוויר מאד קריטיים, ולכן גם אם יש לכם רעיון לאתר, אל תרימו אותו לאוויר לפני ששוחחתם עם מעצבת אתרים.

אתר מעוצב באופן מקורי ואטרקטיבי ביום הראשון עושה לכם לידים כמעט כמו של אתר מקודם

ההבדל העיקרי בין אתרים שמהיום הראשון היו בעלי חשיפה לבין אתרים שעד היום לא הגיעו למספיק לידים ותלויים בחברות הקידום הוא לא שחלק מהם שייכים למפורסמים ואנשים ידועים. הוא גם לא מתבטא בכך שחלק מהם עוצבו בידי חברה ידועה וחלק לא. ההבדל בימים הראשונים הוא בעיצוב. העין של הגולש אהבה את מה שהיא רואה? הוא ייכנס, אין כאן חוכמות. לכן, אל תורידו עכשיו את הרגל מהגז. באתם עם הרעיון להקמת אתר? גשו אל מעצבת אתרים וגבשו רעיונות עיצוב מן המעלה הראשונה. היא תספק לכם את כל הכלים לבטא את עצמכם באמצעות עיצוב אתרים.

מה נדרש בשביל להתאים עיצוב אתרים לעסק

בראש ובראשונה אפיון אתרים באמצעות קובץ CSS. קובץ זה קובע אלו צבעים ואלה צורות יהיו לכותרות שלכם, לכותרות המשנה ולטקסטים. בנוסף, ב- CSS נקבע איזה רקע יהיה באתר, תמונה או צבע אחד, ואם צבע אחד – איזה. נקבעים חריגים. אם לדוגמה זה אתר הזמנת כרטיסים ואתם רוצים להתריע שעוד מעט יש SOLD OUT סביר להניח שתרצו להדגיש את זה, ואז צריך לחרוג מתבנית ה- CSS הרגילה. גם את זה מעצבת אתרים עושה עבורכם. הדבר השני שנדרש הוא עמוד ראשי צבעוני, יפה וסוחף, כזה שיגרום לגולש להיכנס לאתר גם אם הוא עוד לא קרא בו דבר.

התאמת העיצוב לעסק

התאמת עיצוב אתרים לעסק ייעשה בידיה של מעצבת אתרים. היא תגיע עם דוגמאות מוכנות בעשרות ולעתים במאות שהיא יצרה ועיצבה. אתם תוכלו לבחור את הדוגמה המועדפת עליכם והיא תאפטם אותם כך שהיא תתאים לאתר שלכם.