איך נקבע עלות השירות של מעצבת פנים?

עומדים לפני מעבר לדירה חדשה? אם כן, בוודאי ההתלבטות הזו מוכרת לכם – האם לפנות אל מעצבת פנים שתלווה אתכם בעיצוב הדירה, או לבצע את העיצוב בעצמכם. ההתלבטות הזו היא בדרך כלל התלבטות הנובעת משיקולי עלויות.

כל מעבר דירה, במיוחד עם מחירי הדיור של היום, כולל הוצאות כספיות גבוהות ובלתי מבוטלות, ולכן רבים תוהים האם באמת כדאי להשקיע הוצאות כספיות נוספות גם בשירות של מעצבת פנים, או לבצע את עיצוב הבית בכוחות עצמם בעזרת השראה מהאינטרנט וכדומה.

ובכן, לרוב – ללא ידע מקצועי, התוצאה לא תהיה זהה. ולכן אם אתם רוצים לדעת כיצד נקבע עלות השירות של מעצבת פנים, ואיך תוכלו אולי להוזיל את העלויות, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

גודל הבית

אחד הפרמטרים אשר ישפיעו באופן מהותי על שירות מעצבת פנים הוא כמובן, גודל הבית או החלל אותו מעצבים. לכן, כאשר התקציב מוגבל מאוד, לעיתים כדאי להתרכז בעבודה עם מעצבת הפנים רק על החללים המרכזיים בבית כמו הסלון, המטבח וחללים משותפים וכך לחסוך בעלויות הסופיות.

יחד עם זאת, קחו בחשבון כי יש מעצבות שיעניקו מחיר זול יותר כאשר מדובר על עיצוב מלא, וכן פעמים רבות אתם יכולים לקבל הנחה על מחירים של ריהוט או פריטים אחרים דרך מעצבת הפנים, במיוחד אם מדובר במעצבת פנים ידועה אשר עובדת באופן קבוע עם החנויות והספקים השונים.

לכן כדאי לבצע השוואה ובדיקה של העלויות ולקבל החלטות חכמות המבוססות על ראיה לטווח ארוך ולא רק להווה.

 

המעצבת בה תבחרו

עוד נתון אשר ישפיע על המחיר קשור דווקא למעצבת בה תבחרו. ככל שתבחרו מעצבת פנים מוכרת יותר, מפורסמת, בעלת מוניטין וכדומה, המחיר יהיה בהתאם. קחו בחשבון כי לעיתים אתם יכולים למצוא מעצבות פנים שהן אולי פחות מוכרות או מפורסמות, אך יכולות לבצע עבודה לא פחות טובה ובעלויות נמוכות ונוחות הרבה יותר.

לכן כדאי לבצע השוואה בין כמה מעצבות פנים שונות לפני שמקבלים החלטה ומבצעים את הבחירה.