דברים שכדאי לדעת על בחירת ספק דיו למדפסת

אחד ממוצרי המחשוב החשובים עבור מי שמתנהל עם הדפסות הוא הדיו והטונר שלו. כשמדובר על מדפסת דיו, המוצר המבוקש הוא דיו למדפסת, בעוד במדפסות לייזר מדובר בטונר הדפסה. דיו למדפסת, וגם טונר לייזר, מומלץ מאד לרכוש רק בחנות אינטרנטית. מדוע? משום שבחנות האינטרנטית אתם נהנים מיתרונות שלא הייתם נהנים מהם בחנות אחרת. החנות האינטרנטית אינה עוסקת במכירת מוצרי מחשוב, אלא רק מוצרים מתכלים למדפסות ועל כן יש לה גם מבחר גדול יותר של תחליפיים ללקוח, וגם יכולת לבדוק את המשלוחים שהיא מקבלת בצורה טובה, ויש אומרים הטובה ביותר. היא מחזיקה מעבדות ומעסיקה נסיינים שיבדקו את המחסניות וידאגו להחזיר אותן לספקים הרבה לפני שהן מעדכנות את המלאים ללקוחות, כלומר עבורכם. התוצאה: רק מוצרי איכות על המדפים בכל עת.

מחירים נמוכים במיוחד, עד 70% חיסכון בעלויות הדפסה ממוצעות

המחירים הנמוכים נובעים מתנאי פתיחה מעולים בתחום היבוא. בדיקות המעבדה הקפדניות למחסניות הדיו ולטונרים בחנות האינטרנט מונעות החזרים מהספקים, משום שמה שמגיע פגום מדווח להם ומוחזר להם עוד לפני שנמכר. בשל כך, החנות מתוגמלת בתעריפי רכש זולים על יעילותה, שמאפשרים תמחור זול ביותר עבורכם. היקף התמחור הנמוך עומד על חסכון של עד 70% מכמעט כל רכישה מקבילה שהייתם עושים בחנות אחרת.

משלוחים עד כתובת היעד ללא צורך לגשת למרכז חלוקה

בדרך כלל, חנויות שולחות שליח למרכז חלוקה של דואר ישראל. כאן, המשלוחים הם עד כתובת המשרד או החנות, מה שחוסך זמן הגעה לסחורה. הסחורה מגיעה כשהיא ארוזה ומוגנת מפני כל תנאי מזג האוויר ועל כן מגיעה כשהיא 100% תקינה ומוכנה לשימוש הלקוח לטווח זמן ארוך במיוחד.