הדברת פשפש המיטה – כל מה שלא ידעתם

בעונת הקיץ, רבים מכם יהיו זקוקים להדברה, ובמיוחד אם יש בבית בעל חיים כמו כלב, חתול ואפילו חיות לגידול בחווה חקלאית. מה שאתם לא יודעים הוא שרוב הסיכויים שאם מגרד לכם ואתם סובלים, המזיק ששירות ההדברה יתבקש להדביר הוא הפרעוש המצוי ולא פשפש המיטה, ממנו אנשים מהיישוב חוששים הרבה יותר ובצדק. הוא גורם נזק הרבה יותר קטלני בעקיצה שלו, וצבירה רבה שלה עשויה להחיש אתכם לקבלת טיפול רפואי ולעתים אף לאשפוז. האור בקצה המנהרה הוא שאף אחד כמעט לא נזקק לשירות ריסוס נגד פשפש המיטה. המזיק לא נמצא כלל בבתי אב בישראל, למעט מקרים בודדים מאד של בתים נטושים או שהוזנחו ברמה הקשה והכואבת ביותר. כמובן שבמקומות שלא נועדו למגורים סטנדרטיים, ובראשם תאי אסירים בבתי מעצר ובבתי סוהר מהווים כר פורה להתרבות פשפש המיטה בשל השימוש בחומרים כמו סקביאס והיגיינה פחותה מאשר בסביבות מגורים ממוצעות.

יש לכם חיות מחמד ומגרד לכם? כנראה שאלו פרעושים

הדברת פרעושים היא פעולה שניתן, במסגרתה להרחיק פרעושים מבתי מגורים. זה לא תחליף לאמפולות וקולרי הגנה, ובוודאי שלא לכדורים וטרינריים למיגור הנגע, אבל זה נותן מענה ראשוני לבית הנגוע. אנו ממליצים להזמין ריסוס נגד פרעושים בהתאם לקרבה לבית המגורים שלכם. אם מדובר על רמת גן, הזמינו הדברה ברמת גן. אם מדובר על פתח תקווה, הזמינו הדברה בפתח תקווה, וכן הלאה.

המקרה היחיד בו בית מגורים עשוי לספוג את פשפש המיטה – כאשר הבית הוזנח קשות או ננטש ארוכות

במקרה בו לא בוצע בבית ניקיון כמה שנים טובות, שלא לומר – ננטש על ידי דייריו מכל סיבה שהיא, הטפיל הביתי עשוי להיות פשפש המיטה. בהשוואה לבתי הסוהר, שם המזיק "מככב", גם המקרים הללו נחשבים למתי מעט. אם אתם חושדים, הזמינו הדברת פשפש המיטה מחברת הדברה מקצועית בלבד. בדקו שהיא מתמחה במיגור הטפיל, והזמינו בהתאם לאזור בו המקום נמצא. ניתן להזמין הדברה ברמת גן, הדברה בדרום הארץ, הדברה בצפון, הדברה בפתח תקווה ובכל מקום אחר בו הנכס הבעייתי נמצא.

החשיבות של הזמנת שירות הדברה מקומי ולא כללי

רק שירות הדברה מקומי מכיר מספיק טוב את המקום בשביל לעזור לכם ב- 100% אפקטיביות. בשביל לבצע הדברת פשפש המיטה או פרעושים מצויים, לא די בהרחקת ה- "תכולה" שיש בבית, אלא במציאת המקור, שעשוי לקונן בכלל רחוק מהבית באיזושהי מחילה בשטח פתוח. מדבירים מנוסים מהאזור יוכלו לאתר אותה בקלות ולדאוג למיגורה.