טיפים לבחירת חנות בוטיק עבור טונר למדפסת לייזר

במקבץ טיפים זה נלמד כיצד לבחור ספק טונר למדפסות אשר ישלח לכם תמיד את התכולות האיכותיות ביותר במחירים הכי נמוכים שניתן לבקש. בעקבות מה שתלמדו כאן, תוכלו לדעת כיצד להוזיל את עלויות ההדפסה שלכם בעד 70% מאלו המקוריות. אז איך עושים את זה נכון, אתם שואלים?

טיפ מס' 1 – אתרו חנות המשווקת את המוצרים שלה רק באופן מקוון

חנות זו מוכרת טונר למדפסת ומחסניות דיו למדפסת באמצעות האינטרנט, ובאמצעותו בלבד, ללא סניפים פרונטליים. חנות זו לא עוסקת במכירת מוצרים שאינם מתכלים, כמו מחשבים וציוד היקפי, מה שמאפשר לה להשקיע את כל זמן עבודתה רק בתחזוקת קו מכירת הדיו והטונרים שלה. את קו מכירות זה מנהלת החברה באמצעות בדיקות מעבדה קשיחות, החזרים לספקים שמוצריהם נמצאו פגומים והודות לכך – הגעת מוצרי איכות בלבד לבתים ולמשרדים שלכם. הדבר משרת גם את הספקים של החנות שנהנים מסדר יום ללא החזרים מכם, כלקוחות, ועל כך הם קובעים עבור לחנות תעריף רכש נמוך המאפשר לה למכור לכם בזול כל מוצר שהיא קונה מהם. קנייה מחנות כזו חוסכת ללקוח ההדפסות עד 70% ממחיר קנייתו עד כה בתחום זה.

טיפ מס' 2 – ודאו כי החברה מספקת הדרכות ללקוחותיה החדשים והוותיקים

הדרכות הן כלי חשוב עבורכם כלקוחות, שכן לא כל אחד יודע מהו הדגם של הטונר שלו ועל כן מרכז הדרכות המסייע לכם על פי דגם המדפסת לזהות את קופסת הטונר המבוקש עבורה או מחסנית הדיו הייעודית יכול לחסוך לכם זמני המתנה ולייעל את השירות גם אם מומחה ה- IT בעסק אינו זמין לטפל בכך בעצמו.

טיפ מס' 3 – ודאו כי החנות משלימה משלוחים עד לכתובת שלכם

משלוחים אלו מהווים כלי חשוב עבורכם, שכן הם חוסכים לכם זמני המתנה במרכזי חלוקה. המוצרים מתקבלים כשהם ארוזים ומוגנים ועל כן מוכנים לשימוש עתידי ארוך טווח על ידכם.