הסדרת ויזה לארה"ב על פי הצורך

ארה"ב היא מדינה שרשויות ההגירה שלה מנפקות סוגים רבים של אשרות שהייה, החל מגרין קארד שמוביל לאזרחות מלאה ועד אשרות פונקציונאליות לצרכים שונים, אשרת E-2 לעסקים גדולים בעלי ערך ברמת המדינה כולה, אשרת סטודנט, אשרת עבודה, אשרת תייר, ועוד. אם אתם מתכננים להוציא ויזה לארה"ב, חשוב להגיע עם תכנון, לגבש את מטרת הוצאה הוויזה ולפעול בהתאם בעזרת משרד עורכי דין מומחה.

סוג הוויזה יקבע את תנאי השהייה שלכם בארה"ב

רשויות האכיפה וההגירה בארה"ב מחמירות מאד על בעל-אשרה שעושה שימוש חורג בעת שהייתו במדינה. עבודה כשבאמתחתכם ויזת תייר או לימודים, לימודים ללא ויזה מתאימה, וכד' עלולים להוביל לעונשים כבדים וסנקציות מרחיקות לכת. לכן, חשוב להסדיר ויזה לארה"ב אך ורק בהתאם למה שאתם מבקשים לעשות שם.

פעולות להסדרת הוויזה

הפעולות מתבססות על מילוי טפסים מטעם רשויות ההגירה בארה"ב. את הטפסים ניתן למשוך ממשרד עורי דין מומחה או מהשגרירויות בתל אביב ובירושלים ולמלא באמצעות מומחי הגירה מטעם משרד עורכי דין ייעודי. זכרו כי ויזה לארה"ב כרוכה בהמון ביורוקרטיה ואיכות הפרטים שתמסרו בטפסים תקבע אם אתם מתאימים לוויזה שביקשתם. לכן, מאד חשוב למלא את המסמכים במשרד עורכי דין מומחה שיוכל לשים את האצבע איפה שצריך ולספק לכם את הכלים להשלים את כל מה שאתם צריכים למלא על הצד הטוב ביותר: להבהיר פרטים שלא היו מובנים מספיק במעמד קריאת הטפסים ולייעץ בנושאים שונים בעת המילוי.

הגשת הבקשה

משרד עורכי הדין יגיש בשמכם את הבקשה לקבלת ויזה לארה"ב ברמה שביקשתם. המשרד הנו מומחה ליעדים נוספים בצפון אמריקה, ביניהם קנדה. ויזה לקנדה ניתן להסדיר כעובדים, ללימודים ולמגורים. בקנדה, הכשרה בעבודה חיונית למשק הקנדי תקל מאד את ההוצאה ותאפשר לכם להיות בעלי זכות מגורים, עבודה ולימודים במדינה הצפון מערבית הענקית בקלות יחסית בהשוואה לאדם שלא צבר הכשרה זו. גם ויזה לארה"ב וגם ויזה למגורים, לימודים ומחייה בקנדה, רצוי להסדיר במשרד עורכי דין מומחה אשר ייעץ לכם באופן מיטבי על הסדרת הוויזה וילווה אתכם לכל אורך התהליך עד השלמתו. זכרו כי הסיכוי שלכם לקבל ויזה למדינות כמו ארה"ב וקנדה עולה שבעתיים כשאת התהליך מלווה משרד עורכי דין מומחה ולכן מאד מומלץ להיעזר בו בשביל להגדיל את הסיכויים לסיים את התהליך עם הוויזה המבוקשת.