טיפים לבחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי

ארון האמבטיה הוא הלב הפועם של עיצוב חדר זה. הוא מרכזי, הוא מכיל דלתות בעיצוב אדריכלי אותנטי, והוא משרת את משתמשי החדר לא מעט פעמים ביום. לכן, מומלץ לבחור ארונות אמבטיה בסגנון כפרי שיתכתבו עם עיצוב חדר האמבטיה שלכם וישלימו את הדקורציה המתבקשת. במקבץ טיפים זה נלמד כיצד ליישם את הבחירה באופן יסודי.

טיפ מס' 1 – מומלץ להשתמש בידיות המקלחון ובמבנה הדלת שלו כרפרנס לתכנון הארונות

ארונות שמוצבים משמאל או מימין למקלחון פינתי הם נכס של ממש לחדר האמבטיה. קיר שלם עם דלתות פתיחה מעוצבות באופן עקבי פשוט מעניק לחדר את הזהות העיצובית שלו פר אקסלנס. ארונות אמבטיה בסגנון כפרי מתאימים לחדר אמבטיה שהעיצוב שלו כפרי, המבוסס על גיגיות, אגניות וריצוף בצבע דמוי עץ. בחדרים מסוימים האמבטיות והכיורים פשוט בצבע לבן לא הכי חזק, כלומר לבן שמנת כדי ליצור נחיתה רכה מול רכיבי העץ הכהים. אפשרות נוספת היא לעבוד עם 2 צבעים, לבן מול חום ולהחליט שהצבע הלבן הוא הצבע המשני והצבע החום מוסיף לו ומשלים אותו בארונות ובהתקני האחסון. גם במצב כזה, מומלץ שהצבע הלבן יהיה כהה יחסית ולא בהיר עם שינויי גוון מטורפים.

טיפ מס' 2 – מומלץ להטמיע על הארונות יסודות עיצוב שידגישו את האלמנט הכפרי

משקופי ארון עגולים, פיתוחי עץ, שימוש בעץ מבוקע, כל אלו מחזקים את הדימוי הכפרי של ארונות אמבטיה בסגנון כפרי. אם העיצובים הללו נמצאו מתאימים לחדר האמבטיה שלכם לאחר שבדקתם זאת בהדמיית מחשב, יותר ממומלץ להשתמש בהם.

טיפ מס' 3 – הקפדה על פרספקטיבה – כלי חשוב לעיצוב חדר האמבטיה

למעשה זהו כלי חשוב לעיצוב הבית בכלל. גם כשבחרתם שידה לכניסה לבית אנחנו בטוחים שהאינסטינקט הראשוני שלכם היה לא לבחור דגם גדול ועבה אם רחבת הכניסה הייתה קטנה ומצומצמת ולבחור בדגם ענק אם היא הייתה רחבת שוליים. אותו דבר קורה בחדר האמבטיה. ארונות אמבטיה בסגנון כפרי צריכים להיות דקים, עם ידיות פרזול קטנות ודקות אם החדר קטן וגדולים עם ידיות פרזול גדולות ועבות בחדר גדול על מנת להשתלב באופן מוצלח בכל מרחב ולא באופן מגושם כשמתבוננים על הנעשה בתוכו.