מצבר עד הבית כשמגלים שאין חשמל באוטו במהלך ניסיון הנעה

שירות מצבר עד הבית נועד עבור נהג שממהר לעבודה או לפגישה, יוצא תחת פתח ביתו ומגלה שלא פנצ'ר או בעיות מנוע גרמו לאוטו לא לנסוע כמו שצריך, אלא גמר המצבר: אין בכלל חשמל באוטו. במצב כזה נדרשת יצירת קשר עם מוסך נייד שיספק את שירות הדגל שלו, מצבר עד הבית.

אין חשמל? החלונות לא נפתחים? צרו קשר עם המוסך הנייד

מצב זה הוא מצב של גמר מצבר, בדרך כלל. צרו קשר עם מוסך נייד והזמינו שירות מצבר עד הבית. המזל הוא שהתקרית אובחנה בחנייה שלכם. גמר מצבר בכביש המהיר מצריך הגעה באמצעות שיתוף מפות ושיתוף מיקום מה שמקשה מאד את זיהוי הלוקיישן. כאשר חדלון המצבר קרא בחנייה של הבית שלכם, כל שנותר הוא להגיע לכתובת שלכם ולהעניק את השירות המתבקש.

אופן פעולתו של מוסך נייד

עובד המוסך הנייד יבחן את האוטו על חלקיו הפנים שלו, מנוע, רדיאטור ומצבר. אם אכן הבעיה היא מצב של גמר מצבר, ניתן להחליפו למצבר חדש ולשחרר אתכם לנסוע למחוז חפצכם. אבל אם הבעיה היא מנוע או רדיאטור, זו כבר בעיה שמצריכה התערבות של מוסך מומחים. במקרה כזה תיבדק אפשרות לגרור את רכבכם עם גרר ייעודי או עם וו הגרירה של טנדר השירות מטעם מוסך נייד.

אל תחכו שזה יתפוס אתכם בהפתעה

מוסך נייד הוא לא שירות לעשות בו טעויות בבחירתו, וגם לא לחכות לפנצ'ר או לגמר המצבר הראשון. מוסך נייד זמין יחלץ אתכם מכל גמר מצבר או בלאי ברכב בבטחה. במיוחד כאשר אתם אנשים עסוקים, מומלץ לוודא שיש לכם למי לפנות במידה ותמצאו את עצמכם בהפתעה ללא יכולת להניע את הרכב שלכם.

היתרונות של החלפת מצבר במוסך נייד

מצבר עד הבית הוא שירות יעיל ומהיר בו מגיעים לתוצאות נסיעה בתוך מספר דקות של עבודה. כאשר נגמר לכם המצבר ואתם מזמינים גרר מחברת הביטוח – אתם עלולים למצוא את עצמכם עם ביטול זמן יקר, וזאת לעומת יצירת קשר עם מוסך נייד המספק מצבר על הבית ואת ההתקנה בפרק זמן יעיל ביותר. זאת, בנוסף לעבודה מדויקת ואחראית של עובדי המוסך הנייד מול הלקוח.