שאלות ותשובות על בחירת מגהץ קיטור

כיצד מומלץ לבחור מגהץ קיטור? מה מייחד מגהץ קיטור איכותי ממכשיר שאיכותו מוטלת בספק? האם יש נתונים שעבור משתמש אחד רלוונטיים יותר ממשתמש אחר? בגדול, נתוני המגהץ נקבעים על פי כמות הבגדים המבוקשת. אדם שיש לו 1-2 חולצות שרד וזה הכל, יוכל להסתפק במגהץ קטן ואיטי ולהגיע לתוצאה מרשימה. אבל אדם שיש לו צי של חליפות, כולל מדים של צבא או משטרה, יזדקק למכשיר גיהוץ רציני, מהיר ויעיל. במקבץ השאלות והתשובות שלפניכם נלמד כיצד לבחור מגהצי קיטור איכותיים המתאימים לפעולות שאתם צריכים לבצע בבגדים שלכם.

מה זה מגהץ מהיר ומדוע זה חשוב?

מגהץ קיטור מהיר הוא כזה אשר קצב פליטת האדים שלו על בד הבגד הנו גבוה. בגד שסופק בכל דקה 430 גרם של אדים מקבל "טיפול" ממגהץ שמהירותו היא 430 גרם בדקה, וזאת לעומת מגהץ שפולט רק 30 אדים באותה דקה. הראשון מהיר ולכן יסיים את העבודה בפחות זמן מאשר מקבילו האיטי, בהינתן אותם נתוני פתיחה אחרים. ועל אלו נתונים נוספים כדאי להתעדכן?

גודל מכל המים – מהי המשמעות שלו?

זו בדיוק המשמעות של מכל דלק באוטו: כמה אנרגיה יש? מיכל גדול מאפשר למלא הרבה מים שיובילו להרבה אדים ברצף (בהינתן מהירות גבוהה של המגהץ) ומיכל קטן מאפשר תקרת זכוכית של מעט מים שיוליכו מעט אדים PER דקה על בד הבגד, מה שיהפוך את יישורו להרבה יותר איטי. מגהץ שיש לו מהירות גבוהה אך מיכל המים שלו קטן יצריך כל כמה דקות מילוי מחדש. מגהץ איטי עם מיכל גדול יוציא את המשתמש לדרך עם מילוי אחד בלבד, שכן מהירות התפשטות האדים איטית ומצריכה שימוש מופחת במים.

על מה עוד מומלץ להסתכל כשבוחרים מגהץ קיטור?

עזרי בטיחות להתגוננות מתאונות כוויות. מגהצים רבים נפצעים מכוויות בכל מקום ובכל זמן, מעובדי הניקוי היבש ועד המשתמשים הביתיים. עם עזרי בטיחות מתאימים ניתן לצמצם את היקף התופעה. חובה לברר כי מגהצי קיטור בהם אתם מתעניינים מתבססים על תא אחסון למגהץ או מוט נשיאה שלו או חור מגרעת לאחסונו. אביזרים אלו יאפשרו לכם להניח מגהץ קיטור בעודו רותח מבלי לסכן את המשטח עליו הנחתם ומבלי לספוג כוויות בעצמכם.