מדוע חשוב לעבוד עם מרכז הערכה לתפקיד ניהולי?

מגייסים מנהלים חדשים לחברה שלכם? רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם לגיוס של מנהלים מקצועיים, מוכשרים ואיכותיים אשר יקדמו את החברה שלכם ויובילו אותה להגשמת המטרות שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

גיוס נכון של מנהלים הוא הצעד הראשון בדרך לחברה מצליחה ומשגשגת. ההון האנושי של החברה חשוב לא פחות מההון הפיננסי שלה, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים לקבל לעבודה את המועמדים המתאימים ביותר ואת המנהלים הטובים ביותר, מרכז הערכה למנהלים הוא הדרך הטובה ביותר עבורכם להגיע אל היעד שלכם.

 

גיוס יעיל יותר

בשיטות הגיוס הישנות, אשר לא מערבות מרכז הערכה לתפקיד ניהולי, פעמים רבות נפלו טעויות. לעיתים זה בשל המגייסים בחברה עצמה אשר לא ידעו לזהות סימנים ולגייס נכון, ולעיתים אלו מנהלים מוכשרים אשר הצליחו מאוד בחברות אחרות, אך לא מצליחים להתאים את עצמם לחברה.

לכן מרכז הערכה לתפקיד ניהולי הוא כל כך יעיל. באמצעות ההערכות הללו מנהלי החברה והאחראים על הגיוס יכולים לקבל החלטות נכונות יותר. לכן היום בחברות רבות זהו השלב הראשון בהליכי הגיוס לעבודה, וחברות רבות מתמקדות בשלב הזה על מנת שאל השלבים הבאים יגיעו כמה שפחות מועמדים, ושהמועמדים שמגיעים אל השלבים הבאים יהיו כמה שיותר איכותיים וכמה שיותר מתאימים לחברה ולדרישות שלה.

 

הכנה של המועמדים אל מקום העבודה

פעמים רבות קורים מצבים בהם החברה מגייסת מנהל, הוא מתחיל לעבוד אבל כבר לאחר מספר ימים מבין כי אולי המקום לא כל כך מתאים לו. חלק ישארו עד שימצאו עבודה אחרת, וחלק יפרשו, אך בכל מקרה, הדבר יכול לגרום להפסד לחברה.

באמצעות מרכז הערכה לתפקיד ניהולי לא רק שהחברה יכולה ללמוד טוב יותר על המועמדים לתפקידי ניהול אצלה, אלא גם המועמדים יכולים ללמוד יותר על החברה. השיטות בהן יעבוד מרכז הערכה לתפקיד ניהולי מותאמות לאופי החברה כך שכבר בשלב הראשוני הזה המנהלים יוכלו לזהות האם העבודה הזו בכלל יכולה להתאים להם או לא.