איך להרחיק חתולים משטחי מגורים? מאמר מידע שכל מי שמעוניין בכך חייב להכיר

חתולים עשויים להיות חיות מחמד להאכלה על ידי דרי הבתים בשכונה, אך בעיני תושבים אחרים הם מהווים מטרד. היללות שהופכות לצווחות עימות ביניהם, הרעש ושיירי הלכלוך של האוכל מביאים לכך שחלק מהתושבים אינם שבעי רצון. אנו ממליצים, במקרה כזה, להגיע להידברות עם חובבי החתולים בשכונה, לסכם עמם שהם יאכילו אותם רק בשטחם הפרטי, או באיזשהו שטח ציבורי שאינו מרכזי ועל כן נוכחותם אינה מהווה מטרד. במידה והרחקת החתולים היא רצון משותף שלכם כתושבי השכונה, חשוב לדעת כיצד לממש זאת.

מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהרחקת בעלי חיים באמצעות פתרונות אלקטרוניים

חשוב לציין: אלו לא מכשירים היוצרים מגע פיזי, או חישמול או כל כאב אחר. המכשירים בסך הכל משמיעים תדר אלקטרוני שאינו יכול להישמע על ידנו הדיירים, אבל אם חתולים שומעים אותו הם בהחלט מתרחקים מהמקום. באמצעות הרחקה אלקטרונית שכזו בשכונות ובבלוקי מגורים רבים ברחבי הארץ בוצעה בהצלחה הרחקת חתולים, שמזמן הפסיקו להוות מטרד באותם מקומות.

ההרחקה האלקטרונית – הפתרון המשמעותי ביותר שיסב לכם את התוצאה המבוקשת

לא רק שיש כאן עניין של צער בעלי חיים ולכן אין לפגוע בחיות המחמד החמודות בשום אופן פיזי, בוודאי שלא בהדברה, ההרחקה האלקטרונית בפועל עובדת יותר טוב מהפתרונות המכניים והפיזיים. חתול במיוחד היא חיה שרגילה לסיבולת ועם הגיל וככל שהיא עוברת יותר סבל ברחוב, היא מפתחת חסינות ומתחזקת מפני מוקדי הסבל. זה לא נובע רק מאורך הציפורניים אלא בעיקר מרוח הלחימה וההישרדות שמאפיינת את החתול כבן למשפחת האריות. אבל יש לחתול גם נקודת תורפה והיא השמיעה שלו. החתול יודע לזהות טוב מאד תדרים אולטרסונים וכשזה קורה הוא ממש לא ירצה להיות נוכח שם. לכן, לשאלה איך להרחיק חתולים התשובה צריכה להיות באמצעות חברה המתמחה בפתרונות אולטרסוניים.

לא רק לחתולים

פתרון ההרחקה האולטרסוני עובד פשוט בכל שטח חיים בו אנו נאלצים להתמודד עם מזיקים ובעלי חיים שנוכחותם אינה רצויה. פתרון הרחקה זה עדיף בהרבה על הדברת יונים ממיתה, שכן בדומה לחתול גם היונה יכולה לפתח חסינות לכך עם חלוף החודשים והשנים, אבל בשום אופן אין חסינות מתדרים אולטרסוניים. הם פשוט מרחיקים מכם כמעט כל בעל חי שאינו רצוי בסביבתכם ללא פגיעה או פציעה.