איך מסירים תוכן מגוגל במקרה של הפרת זכויות יוצרים? כל הפרטים במאמר אחד

אם גיליתם בשיטוט פשוט באינטרנט כי הופרו זכויות היוצרים שלכם, אל תאמרו נואש. חשוב להתחיל לפעול כבר כשמבחינים בכך, ואם זה קרה בשעת לילה מאוחרת, המתינו לבוקר שלמחרת והתחילו לפעול. מדוע? משום שהטיפול עובר דרך משרד עורכי דין בעל ניסיון בהסרת תכנים פוגעניים או מפרים מהרשת. במשרד זה תוכלו לקבל את כל ההדרכה שאתם צריכים עד להסרה מלאה של התכנים הבלתי רצויים.

הסרת התכנים הפוגעניים עוברת במשרד עורכי דין מומחה לאינטרנט ולרשתות החברתיות

במשרד זה תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שלכם: איך מסירים תוכן מגוגל? מה עושים כאשר "לכדנו" את מפר זכויות היוצרים שלנו? כיצד מומלץ להתנהל מולו מרגע שיודעים מי זה? כיצד מגלים אותו אם הוא מסתתר מאחורי בוט או Avatar (דמות לא רובוטית שנראית אמיתית אך מתחזה לשם אחר)? האם ההליכים המשפטיים הם רק נגד מפר הזכויות או שלגוגל עצמה יש חלק בזה? אלו אשמות ניתן להפנות להנהלת גוגל בישראל בנידון? על כל אלו יוכל להשיב לכם עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט המתמחה בגוגל, לספק לכם את חוות דעתו המשפטית ולהתחיל לפעול מול הגורמים השונים בגוגל.

מהלכו התקין של הליווי המשפטי במשרד עורכי דין לזכויות יוצרים באינטרנט

עורכי הדין המשרד יציידו אתכם בפרטי קשר של קובעי מדיניות הפרסום בגוגל, מספרי טלפון וכתובות מייל חשובות. הם עצמם יערכו תכתובת עמם ויכתבו גם אתכם על מנת שתוכלו להשיב לעובדים ולמנהלים בגוגל ולקדם את הסרת התוכן הפוגעני או מפר-הזכויות עליו אתם מלינים. באמצעות חוות דעת משפטית יוכל עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט להביא לכך שהמנהלים בגוגל ישראל יורו להסיר את התכנים שהפרו את זכויות היוצרים שלכם הן ממנוע החיפוש גוגל והן מעמודים ברשתות החברתיות המופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל.

חשוב ליצור קשר עם גוגל בכל מצב בו אתם מבחינים בהפרת זכויות היוצרים שלכם

את השאלה איך מסירים תוכן מגוגל תשאירו לעורכי דינכם. חשוב לעמוד בקשר עם קובעי מהלכי הפרסום בגוגל ישראל ולעדכן אותם על העוול שנעשה לכם. במשרד עורכי דין זכויות יוצרים באינטרנט הסיכוי שלכם להגיע לשיחה כזו עם מנהלי גוגל ולהשיג תוצאות בעטיה הוא הגדול ביותר.