הגירה לקנדה בהצלחה – כך תעשו את זה נכון

לא יהיה זה סוד לומר כי הרבה אנשים בעולם כולו כמהים להגירה לקנדה. הצפיפות בארה"ב והערמת הקשיים של הסטייט דיפרטמנט עושות את שלהן, וזה גורם למתעניינים בצפון אמריקה לפזול לכיוונה של קנדה, מדינה עם אחוזי פשיעה מופחתים, אחוזי צפיפות פחות גבוהים ואיכות חיים גבוהה ביותר, זאת על אף העונות החורפיות הקפואות שפוקדות את האזור. אז איך מומלץ לממש הגירה לקנדה? דעו כי הביקוש גבוה ולא כל מי שמנסה אכן מצליח. אבל במאמר זה תוכלו להיחשף לדרך מאד בטוחה להגשים את החלום.

מומלץ שאת התהליך ילווה משרד עורכי דין מומחה לקנדה

משרד זה יעדכן אתכם בכלה ערוצי ההגירה לקנדה ויאפשר לכם לבחור במסלול ההגירה המועדף והמתאים לכם ביותר. בהמשך מאמר זה נסקור מהן האפשרויות למימוש המעבר לקנדה, ונדון כיצד ניתן בפועל לקבל דרכון ואזרחות קנדיים. חשוב לציין כי בשונה מארה"ב אין צורך בקשר משפחתי או קשר עם מעסיקים ודיקאנים במוסדות לימוד כדי לממש את האזרחות.

חשוב להכיר את ערוצי ההגירה השונים

מסלולי ההגירה משתנים בין קוויבק, המחוז הצרפתי של קנדה, זה שבירתו היא מונטריאול, לבין יתר הסטייטס, לרבות הגדול והמרכזי שבהם אונטריו, בו שוכנות הבירה אוטווה והעיר הראשית טורונטו. המסלולים מתבססים על מקצועות ועבודות חיוניות למשק הקנדי, אשר מתפרסמים מדי שנה על ידי מחלקת המדינה והשגרירויות של קנדה ברחבי העולם. בקנדה צריכים מדי שנה עובדים בתחום ההייטק, החקלאות, המדע ועוד המון תחומי עניין שתרומתם למשק גבוהה. הצגת דיפלומות ואישורים שעבדתם בעברכם במקומות עבודה הקשורים לאותם משלחי-יד יוכלו לסייע לכם מאד לקדם את דרכונכם הקנדי.

כדאי לדעת – הגירה למקומות שונים בעולם

משרד עורכי דין המתמחה ביישום הגירה לקנדה יוכל לתת לכם שירות גם לגבי הגירה לארה"ב בפרוצדורות שונות. המשרד מסייע גם לישראלים יורדים ולעולים ואפילו למהגרים שאינם יהודים ליישם הגירה לישראל בין באמצעות ויזת לימודים ובין בדרכים אחרות (מכורח חוק השבות עבור יהודים ומסלולים אחרית לשאינם יהודים). פנו למשרד עורכי דין והבטיחו את עתיד ההגירה שלכם, גם כישראלים המעוניינים להגר לצפון אמריקה וגם כתושבים חוזרים המבקשים להגר לישראל ולהשתקע בה מחדש באופן זמני או קבוע.