שכירת שירות לניקוי ספות עור

ספות עור הן מוצר צריכה מבוקש במיוחד. רבים מעדיפים ספות עור לאור המראה היוקרתי שלהן, והקו העיצובי שהן מכתיבות בבית. למעשה, היוקרה של ספות העור הובילה לכך שהן נפוצות במגוון רחב של מסגרות, מעבר לאלו של דירות ובתים פרטיים, וכך ניתן למצוא אותן בפינות המתנה של משרדים, במרכזים מסחריים שונים, לובי יוקרתי של בתי מלון ועוד.

היבטים בניקוי ספת עור

אחד מן הדברים היותר חשובים שצריך להכיר בנושא של ניקוי ספות עור, הוא שמדובר בפריט רגיש שהתייחסות לא נכונה אליו, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

עור מגיע במגוון רחב של איכויות משתנות, אך מה שמשותף לכל ריפודי העור הוא שאם מבצעים טעות אשר פוגמת בו, אז הרי שלא ניתן להשיב את הגלגל לאחור. בדיוק מן הסיבה הזו, ניתן למצוא כיום חברות ניקוי ספות מקצועיות אשר מציעות באופן נקודתי ניקוי יסודי של ספות עור בצורה מקצועית וממוקדת.

מדוע ההתייחסות כה חשובה? הנה מספר דוגמאות שיראו לכם עד כמה מדובר במלאכת מחשבת של ממש.

שריטות זעירות עלולות לגדול

כאשר ניגשים לנקות ספת בד רגילה, הרי שניתן לעשות שימוש במברשת גסה כשהמטרה שלה היא להסיר כתמים עקשניים שנספגו היטב בתוך האריג. גישה שכזו היא טעות חמורה בכל הנוגע לספות עור כיוון שהמברשת עלולה להוביל לשריטות מידיות שפשוט יעשו נזק בלתי הפיך.

אך גם כאשר גורמים לשריטות מזעריות בעור באופן יזום, הרי שבהדרגה הן עלולות לגדול ולהפוך להרבה יותר משמעותיות וכן לנראות לעין. על – כן , חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית אשר לא עושה שימוש באמצעים שאינם כשרים לספות עור.

חומרי ניקוי לא נכונים

כאמור, עור הוא חומר גלם רגיש והוא עלול להגיב בצורה לא נכונה לחומרי ניקוי שונים. גם בתוך ספות עור ישנו מגוון רחב של סוגים ובהם חשוב להפריד בשימוש בחומרי הניקוי.

אחת מן הדוגמאות המובהקות לכך היא זמש, עיבוד עור מסוים ששימוש בחומר ניקוי לספות עור רגילות עלול לגרום לו לאבד את צבעו וכן לשנות את מרקמו. על כן, עולה החשיבות של מציאת חברה אשר מוסמכת ובקיאה בניקויין של ספות מעור מכל הסוגים.

טיפול עדין

לסיום, חשוב לוודא שהטיפול בספת עור יתבצע בעדינות. בגלל שהעור איננו סופח אליו נוזלים ושומנים, הרי שניתן להשתמש במטליות לחות כדי להסיר כתמים וכן להשתמש בחומרי ניקוי עוצמתיים תוך שימוש במטליות לחות כדי להסיר כתמים עקשניים יותר.