הגירה לקנדה: כל מה שצריך לדעת ולהכיר

הגירה לקנדה היא מסלול קל ופשוט משחושבים. בקנדה נדרשות ידיים עובדות בתחומי הסיעוד, הרפואה, החקלאות ועוד תחומים רבים אחרים המועילים למשק הקנדי ואשר מתפרסמים מדי שנה על ידי מחלקת ההגירה. יש לכם הכשרה וידע מעשי במי מהתחומים הללו? אתם עשויים למצוא את עצמכם אזרחים קנדיים מאד מהר, בעלי זכות מחיה באחת מהמדינות המפותחות והמבוקשות ביותר בעולם!

הסדרת ההגירה לקנדה

את ההגירה לקנדה מסדירים דרך משרד עורכי דין מומחה הבקיא בחוק הקנדי ומתעדכן על נוהלי ההגירה של מחלקת ההגירה של מדינה זו מדי שנה. במשרד יוכלו לבחון מהן ההכשרות שצברתם ומהן העבודות שאתם יכולים לבצע בפועל ובהתאם לכך להעריך מהם הסיכויים שלכם שתוסדר עבורכם הגירה לקנדה. אשרת ההגירה עשויה להיות קבועה על בסיס אזרחות קנדית או ארעית על בסיס ויזת שהייה ארוכת טווח. משרד עורכי דין יעדכן אתכם מהם אישורי השהייה שיש לכם את הסיכויים הטובים ביותר להוציא ויפעל למימושם עבורכם, במידה ואתם אכן עומדים בתנאים וישנו סיכוי גדול שאכן תשכילו להסדיר את אישורי ההגירה המיוחלים.

הגירה לקנדה הנה שונה בין המחוזות דוברי האנגלית לבין קוויבק

קוויבק הנו הסטייט דובר הצרפתית בקנדה וההגירה אליו שונה מאשר שאר המדינה. גם היא מתבצעת על בסיס קריטריונים מקצועיים אבל הם שונים מאלו של שאר חלקי המדינה. גם הם נתונים לשינויים על ידי המושל. מי שמטרתו היא לגור בקוויבק יעודכן על ידי משרד עורכי דין בנפרד מה עליו לעשות על מנת להסדיר את אזרחותו או תנאי מחייתו בקנדה.

הגירה לישראל לצרכי לימודים – כך תעשו זאת

במשרד עורכי דין המתמחה בהגירה ניתן להסדיר גם הגירה לישראל לצרכי לימוד על בסיס אשרת שהייה א/2. אשרה זו מאפשרת למחזיק בה ללמוד בבתי ספר, בישיבות ובמוסדות לימוד אקדמאים על פי חוק. מבקש הבקשה צריך לצרף את אישור הקבלה, אישור על תשלום שכר לימוד, הוכחות על יכולת מימון המחיה בישראל, דרכון ותעודת לידה בתוקף, לרבות תמונה עדכנים מחוץ לדרכון. את המסמכים הללו יש לצרף ולאגד במשרד עורכי דין מומחה לצורך צירופם לבקשת הגירה לישראל. במשרד יפעלו למימוש ויזת א/2 במהירות רבה עבור כל מי שעומד בתנאים.