טיפים לבחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי

בחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי צריכה להתממש במודל תלת שלבי: מבנה, עיצוב ופרזול. במאמר זה נסקור את מודל שלושת השלבים, אשר יכול להיות חיוני לכל בחירת רהיט ביתי לצרכי אחסון באשר הוא, לרבות שידה לכניסה לבית, ארונות חדרי מגורים, ועוד.

גיבוש מגנה ארון האמבטיה

ארון אמבטיה בסגנון כפרי צריך להתבסס על מבנה אשר ישרת אתכם. ישנם ארונות אמבטיה בסגנון כפרי אשר מתפרסים רק על החלק התחתון של חדר האמבטיה, מתחת לשיש הטיפוח של הכיור, וישנם ארונות הפרוסים מעל הכיור, כמו גם ארונות משולבים. ישנם ארונות המגיעים עם מראה מוטמעת באחת הדלתות, לצד ארונות בהם את המראה יש לרכוש בנפרד ולהתקין בסמוך להם. חשוב לגבש מבנה שגם ישרת את צרכי האחסון שלכם וגם יאפשר לכם התנהלות נוחה בכל התקן פתיחה, החל מהדלת או המגירה הכי תחתונה ועד להתקן הגבוה ביותר בקונסטרוקציה.

גיבוש עיצוב ארון האמבטיה

את עיצובם של ארונות אמבטיה בסגנון כפרי מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים. בהדמייה זו תוכלו להשוות את הנעשה בחדר האמבטיה שלכם לנעשה בדוגמיות הארונות השונים ולבחור בפתרון האחסון המתאים ביותר ברמה העיצובית. חשוב להתייחס לשלושה פרמטרים מרכזיים: עובי הארון, שצריך להיבחר ביחס ישר לגודלו של החדר כדי לעיצור עיצוב טוב במרחב, ולא בולט או חסר מדי, צבע הארון שצריך להתמזג עם יתר רכיבי האחסון ותשתיות החדר וצורת הארון: מדפי מגירה? מדפי דלת? באיזו פריסה? חשוב לבחור ארונות אמבטיה בסגנון כפרי שישרתו אתכם ביעילות ובקלות כאשר אתם מבקשים לאחסן בהם תכולות.

גיבוש מראה הפרזול של הארונות

ארונות אמבטיה בסגנון כפרי נדרשים לפרזול דלתות ומגירות, בשונה מארונות מודרניים שמגיעים כפלטה חלקה ללא ידיות. בדומה לבחירת עובי הארון, מומלץ לבחור את ידיות הפרזול: לא יותר מדי ארוכות, רחבות או עבות כשבאים לעצב חדר קטן ולא יותר מדי קצרות וקטנות בבוראכם לפרזל ארון של חדר גדול. פרזול ארונות אמבטיה בסגנון כפרי צריך להתאים גם לסגנון העיצוב של החדר. אם רוב הידיות בהתקני אחסון קיימים הנן מלבניות, בחרו גם כאן סט מלבני. אם רוב הידיות עגולות, בחרו, התקן עגול על מנת לייצר התאמה עיצובית מושלמת במרחב חדר האמבטיה.