בחירת חיפוי קיר זכוכית – כך תעשו את זה נכון

בחירת חיפוי קיר זכוכית צריכה להיעשות על בסיס עיצובו של החדר אותו מחפים, בדרך כלל המטבח או חדר האמבטיה. מה חשוב לדעת על חיפוי זכוכית? כיצד מומלץ לבצע את בחירתו באופן מיטבי? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שצריך לדעת על בחירת חיפוי יוקרתי שיעשיר את מראה החדר ויוביל אותו לרמה עיצובית מרחיקת לכת.

בחירת החיפוי צריכה להיעשות בהתאם לחזון עיצוב החדר

זכוכית אינה בהכרח שקופה. ניתן להזמין חיפויי זכוכית מודפסים בצבעים שונים על בסיס גרפיקה שונה ומגוונת. חשוב לבחור את החיפוי בהתאם לחזון העיצובי שאתם מתכננים לחדר. לדוגמה, בחדר שהארונות והמגירות שלו לבנים/ות והוא מתעתד להיות מעוצב בצבע לבן הייטקי, מומלץ שיהיה חיפוי בצבע תואם או בצבע מנוגד המסמל, למשל, את ידיות הפרזול, אם ישנן.

מומלץ להיעזר בהדמיית מחשב של חיפוי זכוכית

הדמיית מחשב היא ממשק אינטרנטי המאפשר לבחור בקלות את העיצוב של חיפוי קיר זכוכית. בחירה זו מתבצעת בקלות כשאתם מביטים דרך אתר אינטרנט בדגמי החיפויים ובוחרים אותם בהתאמה לעיצוב של החדר. באופן זה אתם גם מגשימים את היעדים העיצוביים שתכננתם לו וגם יודעים מראש אם הצבת אותו דגם אכן צפויה להשתלב באופן מוצלח בתוכו ולהימנע מדגמים שאינם נראים מתאימים.

חשוב לוודא לפני ההתקנה

לפני שצוות ההתקנה מגיע, חשוב לתאם כי הוא מצויד בברגים ושייבות מתאימות, דבקק חיפויים ומסטיק אקרילי. האחרון יימרח בסיום על חריצי החיפויים שיחוברו אחד לצד השני כדי שהקיר ייראה רציף ולא פאזל. כמובן שצבעו של המסטיק האקרילי צריך להיות בדיוק בצבע של ההדפסה של חיפוי הזכוכית אותו בחרתם על מנת להשלים ייעוד זה.

חיפויי זכוכית – היתרונות

יצירת מראה מבריק בחדר על בסיס גרפיקות איכותיות, רידוד מראה-קיר קיים באמצעות זכוכית שקופה ומבריקה, הפיכת החדר לחד ומיוחד בזכות תבנית עיצובית משתקפת. כשאתם בוחרים לבסס את עיצובם של חדרים מסוימים בבית על חיפוי קיר זכוכית אתם זוכים לכל היתרונות הללו. הם חיוניים במיוחד בחדרי שירות כמו חדר האמבטיה והמטבח, שם יש חיפויים מן המוכן וציפוי זכוכית הוא בדיוק מה שנדרש. ניתן גם להמיר את החיפויים הקיימים בחיפויי זכוכית וצבע מודפסים.